Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9829
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Долгієр (Дразіна), Євдокія Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Dolgіer (Drazina), Еvdokіya Volodymyrivna | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-19T09:18:09Z | - |
dc.date.available | 2020-10-19T09:18:09Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Долгієр Є. В. Методичні рекомендації до організації самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни «Спортивна медицина і педагогічний контроль». ПНПУ імені К. Д. Ушинського. Одеса, 2020. 21 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9829 | - |
dc.description.abstract | Навчальна дисципліна «Спортивна медицина і педагогічний контроль» є профілюючим предметом спеціального призначення, що забезпечує широку теоретичну та практичну підготовку студентів до професійної діяльності вчителя фізичної культури і тренера. Спеціальна система знань і вмінь зі спортивної медицини і педагогічного контролю забезпечує: 1) засвоєння теоретико-методологічних засад медико-педагогічного контролю занять з фізичної культури; 2) самостійне розроблення й упровадження нових шляхів побудови раціональної системи організації фізичного виховання та спорту; 3) усвідомлення актуальних питань взаємозв’язку психофункціонального стану людини з адаптаційними механізмами організму під впливом фізичних навантажень різної спрямованості; 4) дозування фізичних навантажень з урахуванням вихідного стану психосоматичного здоров’я індивіда; 5) дотримання необхідних вимог до проведення занять з фізичної культури з метою попередження травматизму; 6) впровадження заходів збереження, зміцнення та відновлення здоров’я різних контингентів населення за допомогою раціональної рухової активності; 7) медико-педагогічний супровід занять з фізичного виховання та спорту. Саме від оволодіння основними положеннями освітнього курсу зі спортивної медицини і педагогічного контролю залежить професійна компетентність майбутніх педагогів з фізичної культури та тренерів. Маємо занотувати, що фахівцям з фізичного виховання та спорту слід орієнтуватись у важливих питаннях, пов’язаних із допуском до фізичних навантажень різних груп населення, оволодіння засобами медико-педагогічного супроводу занять з фізичної культури, сформувати уявлення про ускладнення і патологічні стани, що можуть виникати через неадекватність навчально-тренувального процесу та засвоїти методи їх своєчасної діагностики і корекції. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | ПНПУ імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | методичні рекомендації | uk |
dc.subject | самостійна робота студентів | uk |
dc.subject | спортивна медицина | uk |
dc.subject | педагогічний контроль | uk |
dc.title | Методичні рекомендації до організації самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни «Спортивна медицина і педагогічний контроль» | uk |
dc.type | Learning Object | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
sport medicine.pdf | 593.63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.