Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9809
Назва: | Методичні рекомендації до навчальної дисципліни «Теорія та методика викладання історії» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Історія) |
Інші назви: | Methodical recommendations for the discipline "Theory and methods of teaching history" for students of the first (bachelor's) level of higher education in the specialty 014 Secondary education (History) |
Автори: | Яновська, Лариса Григорівна Yanovska, Larysa Grygorivna |
Ключові слова: | навчання історії методичні рекомендації критерії оцінювання навчання на уроках історії засоби діагностування навчання history teaching Guidelines evaluation criteria teaching history lessons learning diagnostic tools |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Яновська Л. Г. Методичні рекомендації до навчальної дисципліни «Теорія та методика викладання історії» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Історія) / Л. Г. Яновська. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2020. – 22 с. |
Короткий огляд (реферат): | Метою курсу є надати здобувачам вищої освіти уявлення про зміст, організацію та методи навчання історії в залежності з віковими особливостями учнів, керуючись метою школи, навчити здобувачів застосовувати різні методи та прийоми ведення навчально-виховної роботи, опираючись на засоби навчання як на уроках історії, так і в позаурочний час, вести методичні дослідження для покращення навчально-виховної роботи. Целью курса является предоставление соискателям высшего образования представление о содержании, организации и методы обучения истории в зависимости с возрастными особенностями учащихся, руководствуясь целью школы, научить соискателей применять различные методы и приемы ведения учебно-воспитательной работы, опираясь на методы обучения как на уроках истории, так и во внеурочное время, вести методические исследования для улучшения учебно-воспитательной работы. The aim of the course is to give higher education students an idea of the content, organization and methods of teaching history depending on the age of students, guided by the purpose of the school, to teach students to apply different methods and techniques of educational work, relying on teaching aids in history lessons and and in extracurricular activities, to conduct methodological research to improve educational work. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9809 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра всесвітньої історії та методики її викладання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Yanovska Larysa Grygorivna 2020.pdf | 987.96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.