Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9780
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Джаббарова, Лілія Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Dhzabbarova, Liliia Volodymyrivna | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-09T10:10:01Z | - |
dc.date.available | 2020-10-09T10:10:01Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Джаббарова, Л. В. Особливості взаємозв’язку психологічного благополуччя з особистісною та соціальною ідентичністю : дис. ... канд. психол. наук / Лілія Володимирівна Джаббарова. – Харків: Харківський національний університет, 2020. – 251 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9780 | - |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена теоретичному й експериментальному дослідженню взаємозв’язку психологічного благополуччя з особистісною та соціальною ідентичністю в студентської молоді. На основі аналізу низки наукових підходів (аксіологічного, функціонального, психофізіологічного, емотивного, системного, середовищного) розроблено визначення психологічного благополуччя студентської молоді та створена структура досліджуваного феномену. The dissertation is devoted to the theoretical and experimental research of the relationship of psychological well-being with personal and social identity in student youth. Based on the analysis of a number of scientific approaches (axiological, functional, psycho- physiological, emotional, systemic, environmental), the authors define their own definition of the psychological well-being of student youth, which is characterized as an integral set of psychological properties of students, conditioned by a complex of external and internal factors that contribute to the positive functioning of the personality in the process educational and professional activities, created the structure of the phenomenon being studied. The key components of psychological well-being are epistemological, motivational, affective, value, and co-operative components. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Харківський національний університет | uk |
dc.subject | психологічне благополуччя | uk |
dc.subject | психологічне благополуччя студентської молоді | uk |
dc.subject | соціальна ідентичність | uk |
dc.subject | особистісна ідентичність | uk |
dc.subject | структура | uk |
dc.subject | критерії | uk |
dc.subject | psychological well-being | uk |
dc.subject | psychological well-being of student youth | uk |
dc.subject | personal identity | uk |
dc.subject | structure | uk |
dc.subject | criteria | uk |
dc.subject | social identity | uk |
dc.title | Особливості взаємозв’язку психологічного благополуччя з особистісною та соціальною ідентичністю | uk |
dc.title.alternative | Interrelation of psychological well-being with personal and social identity | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dhzabbarova Liliia Volodymyrivna 2020.pdf | 2.34 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.