Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/974
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Макаренко, Світлана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Makarenko, Svitlana Ivanivna | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-04T11:47:44Z | - |
dc.date.available | 2018-12-04T11:47:44Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Макаренко, С. І. Збагачення словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Світлана Іванівна Макаренко; наук. кер. Н. В. Гавриш; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2010. – 21 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/974 | - |
dc.description.abstract | У дисертації досліджується проблема збагачення словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності. Визначено педагогічні умови збагачення словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності; відповідність методів збагачення словника основним етапам ор-ганізації образотворчої діяльності; емоційна насиченість образотворчої діяльності за рахунок урізноманітнення засобів втілення образу; поступове введення у словник дітей спеціальних термінів образотворчої діяльності та експериментально перевірено їхню оптимальність; на основі визначених змістового й експресивного критеріїв схарактеризовано рівні розвитку словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності: високий, достатній, середній, низький. Thesis researches the problem of vocabulary enrichment of five-year children in the process of art activity. It defines pedagogical conditions for vocabulary enrichment of five-year children in the process of art activity (unit-thematic organization of classes in art on the integration basis; correlation methods of vocabulary enrichment with the main stages of art organization; emotional satiation of art process on account for the diversification of ways of image embodiment; gradual introduction of special terms of art into children’s vocabulary and experimental proof of their optimum; on the basis of defined contextual and emotional criteria thesis characte-rizes levels of vocabulary development of five-year children in the process of art activity: high, satisfactory, intermediate, low. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | збагачення словника | uk |
dc.subject | діти 5-го року життя | uk |
dc.subject | образотворча діяльність | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | enrichment of vocabulary | uk |
dc.subject | 5-year old children | uk |
dc.subject | art activity | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.title | Збагачення словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності | uk |
dc.title.alternative | Vocabulary enrichment of five-year children in the process of art activity | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Makarenko.aref.pdf | 207.28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.