Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9731
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомаха, Лариса Григорівна-
dc.contributor.authorKomakha, L. H.-
dc.date.accessioned2020-10-02T14:00:51Z-
dc.date.available2020-10-02T14:00:51Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКомаха Л. Г. Інтеграція когнітивного і соціокультурного аспектів науки в аргументах С. Тумліна / Л. Г. Комаха // Перспективи. – 2015. – №3. – С. 68-72.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9731-
dc.description.abstractВ статті розглядається теорія «концептуальних популяцій» С. Тулміна, яка обґрунтовує взаємозв’язок і неперервність ідей в науці. Аналіз аргументів філософа розкрив сутність ідеї органічного поєднання соціокультурного аспекту наукової творчості з логікою її розвитку. The paper reveals a theory of "conceptual population" of S. Toulmin, which justifies the relationship and continuity of ideas in science. Analysis of the arguments of the philosopher has shown the ways of obtaining a productive results in science. The essence of the idea of organic combination of socio-cultural aspect of scientific work with the logic of its development is revealed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectаргументuk
dc.subjectнаукаuk
dc.subjectконцептуальна популяціяuk
dc.subjectлогікаuk
dc.subjectраціональністьuk
dc.subjectфілософія наукиuk
dc.subjectargumentuk
dc.subjectscienceuk
dc.subjectconceptual populationuk
dc.subjectlogicuk
dc.subjectrationalityuk
dc.subjectphilosophy of scienceuk
dc.titleІнтеграція когнітивного і соціокультурного аспектів науки в аргументах С. Тумлінаuk
dc.title.alternativeIntegration of cognitive and socio-cultural aspects science at arguments S.Tulminauk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Komakha. 2015.pdf741.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.