Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9710
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпова, Елла Едуардівна-
dc.contributor.authorKarpova, Ella Eduardivna-
dc.date.accessioned2020-10-02T07:58:26Z-
dc.date.available2020-10-02T07:58:26Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКарпова Е. Синергетичний підхід у підвищенні якості педагогічних досліджень / Е. Карпова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - № 1. - С. 98-102.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9710-
dc.description.abstractУ статті схарактеризовано проблеми розвитку теорії і практики освіти, що вимагають вдосконалення методології педагогічних досліджень, визначено передумови використання синергетичного підходу як інструменту підвищення якості педагогічних досліджень, розкрито його основні пізнавальні функції та етапи становлення. Схарактеризовано властивості педагогічних явищ і процесів, що відповідають законам синергетики, основні вимоги і дослідницькі завдання щодо дослідження природи самоорганізації і саморозвитку на прикладі навчального процесу вищої школи.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherНауковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинськогоuk
dc.subjectсинергетичний підхідuk
dc.subjectвища школаuk
dc.subjectякість педагогічних дослідженьuk
dc.subjectметодологіяuk
dc.titleСинергетичний підхід у підвищенні якості педагогічних дослідженьuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nvmdup_2018_1_20.pdf204.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.