Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9696
Title: | Вплив фізичних вправ на фізичну працездатність студентів закладів вищої освіти |
Other Titles: | The influence of physical exercises on physical disability of higher education students |
Authors: | Пільова, Світлана Георгіївна Pilyova, Svitlana Georgiіvna Панасюк, Ірина Вячеславівна Panasyuk, Irina Vyacheslavovna Бандура, Валерій Анатолійович Bandura, Valery |
Keywords: | фізичне виховання витривалість фізичний стан циклічні вправи здоров’я physical education endurance physical condition cycling health |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Причорноморський науково-дослідницький ін-т економіки та інновацій, Видавничий дім "Гельветика" |
Citation: | Пільова, С. В. Вплив фізичних вправ на фізичну працездатність студентів закладів вищої освіти / С. В. Пільова, І. В. Панасюк, В. А. Бандура // Інноваційна педагогіка : наук. журнал. - 2020. - Вип.21, Т. 2. - С. 43-47. |
Abstract: | Формуючись у процесі розвитку людського суспільства, фізична культура чітко позначила залежність між підготовкою до праці та її результатами. Ускладнення змісту людської діяльності щоразу підвищує вимоги до рівня фізичної та психічної підготованості, як, наприклад, під час підготовки космонавтів, пілотів, моряків-підводників та представників інших сучасних професій. Forming itself in the process of development of human society, physical culture clearly marked the relationship between preparation for work and its results. The complexity of the content of human activity every time increases the requirements for the level of physical and mental fitness, such as in the training of astronauts, pilots, seafarers and other modern professions. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9696 |
Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pilyova Svitlana Georgiіvna 2020.pdf | 470.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.