Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9604
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМузиченко, Ганна В’ячеславівна-
dc.contributor.authorMuzychenko, Ganna Vyacheslavivna-
dc.date.accessioned2020-09-22T08:52:22Z-
dc.date.available2020-09-22T08:52:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМузиченко Г. В. Механізм завоювання прихильності виборців та ефективність його складових під час виборчих кампаній-2014 в Україні / Г. В. Музиченко // Перспективи. – 2014. – №2. – С. 77-81.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9604-
dc.description.abstractРозглядаються політична реклама, джинса та інші види передвиборчої агітації як складові механізму завоювання прихильності виборців під час дострокових виборів Президента України та депутатського корпусу Верховної Ради України в 2014 році. Considered political advertising, jeans and other campaign elements of the mechanism of conquest voter support during the extraodinary presidential elections in Ukraine and the deputies of the Verkhovna Rada of Ukraine in 2014.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectвиборціuk
dc.subjectджинсаuk
dc.subjectполітичний маркетингuk
dc.subjectелекторальний маркетингuk
dc.subjectвиборча кампаніяuk
dc.subjectпозачергові вибориuk
dc.subjectполітична рекламаuk
dc.titleМеханізм завоювання прихильності виборців та ефективність його складових під час виборчих кампаній-2014 в Україніuk
dc.title.alternativeMechanism of conquest voter support and efficiency of its constituents during the election campaign in 2014 in Ukraineuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Muzychenko.pdf351.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.