Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9377
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРусяева, М. В-
dc.contributor.authorRusiaeva, M. V.-
dc.date.accessioned2020-09-09T09:25:04Z-
dc.date.available2020-09-09T09:25:04Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationРусяева М. В. Трагедійна семантика в творчості К. Монтеверді: музично-риторичні фігури / М. В. Русяєва // Перспективи. – 2012. – №4. – С. 73-79.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9377-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню трагедійної семантики як жанрово-стильової парадигми в європейській музиці Нового часу. Ця парадигма розглядається на прикладі творчості великого італійського композитора К. Монтеверді (1567-1643). У центрі уваги – музично-риторичні фігури як проява авторської поетики композитора. The article deals with the tragic semantics as a genre-style paradigm of the European music in modern times. This paradigm is considered on the example of the great Italian composer C. Monteverdi (1567-1643). Claudio (Giovanni Antonio) Monteverdi innovative creativity in music history marks the transition from the Renaissance to the Baroque period. The focus – musical rhetorical poetry as an expression of the author of the composer. In the Baroque era rhetorical formulas become stable semantic units of music. It is concluded that due to the principles of Baroque musical rhetoric creates thematic intonation unit. Semantics is the tragic expression of the author's poetics as the main "Explorer" style ideas of genre and style standards and innovations. On the example of C. Monteverdi the process of canonization of certain expressive techniques is demonstrated. This shows the universality of the musical-rhetorical system, on its implementation beyond out genre and over style of the role.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectтрагедійністьuk
dc.subjectтрагедійна семантикаuk
dc.subjectмузично-риторичні фігуриuk
dc.subjectепоха барокоuk
dc.subjectавторська поетикаuk
dc.subjectсемантичні одиниці музикиuk
dc.subjectмистецтвоuk
dc.subjectстильuk
dc.subjectжанрuk
dc.subjectжанрово-стильові нормиuk
dc.subjecttragicuk
dc.subjecttragic semanticsuk
dc.subjectmusical rhetorical figures of the Baroque perioduk
dc.subjectauthor's poeticsuk
dc.subjectsemantic units of musicuk
dc.subjectartuk
dc.subjectstyleuk
dc.subjectgenreuk
dc.subjectgenre and style rulesuk
dc.titleТрагедійна семантика в творчості К. Монтеверді: музично-риторичні фігуриuk
dc.title.alternativeTragical semantics in the creativity of C. Monteverdi: musical-rhetorical ficuresuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rusiaeva. 2012.pdf343.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.