Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9373
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлексюк, О. М.-
dc.contributor.authorOleksiuk, O. M.-
dc.date.accessioned2020-09-09T09:10:53Z-
dc.date.available2020-09-09T09:10:53Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationОлексюк О. М. Ключові слова комерційної реклами як індикатори мовного впливу / О. М. Олексюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : Лінгвістичні науки : зб. наук. праць. – Одеса: Астропринт, 2011. – № 13. – С. 285-290.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9373-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу ключових слів комерційної реклами як маркерів мовного впливу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкомерційна рекламаuk
dc.subjectключеві словаuk
dc.subjectвпливuk
dc.subjectсемантикаuk
dc.titleКлючові слова комерційної реклами як індикатори мовного впливуuk
dc.title.alternativeKey Words of Commercial Advertising as the Indicators of Speech Influenceuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oleksyuk O. M..pdf126.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.