Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9227
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Петінова, Оксана Борисівна | - |
dc.contributor.author | Petinova, Oksana Borysivna | - |
dc.contributor.author | Боголюб, Є. І. | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-04T07:31:14Z | - |
dc.date.available | 2020-09-04T07:31:14Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Петінова О.Б. Інновації ХХІ століття: філософсько-освітній аспект / О. Б. Петінова, Є. І. Боголюб // Перспективи. – 2012. – №2. – С. 90-91. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9227 | - |
dc.description.abstract | Освіта України в умовах сьогодення перебуває в процесі вироблення стратегії подальшого розвитку; визначення орієнтирів освіти характеризується нововведеннями та трансформаційними процесами у всіх сферах життєдіяльності особистості, підвищення ролі економічних знань в умовах ринкового середовища. Перехід української економіки до ринкових форм господарювання викликав значні зміни в змісті суспільних дисциплін. Упродовж тривалого часу економічна освіта перебувала в ізоляції від світової економічної науки і практики її викладання, вона не вивчалася і не впроваджувалася. Щоб здійснити економічні реформи, держава має залучити все населення, насамперед молоде покоління до економічних знань, які б дали змогу осмислено сприймати події, що відбуваються в країні. Education in Ukraine in today's conditions is in the process of developing a strategy for the future development; the definition of educational landmarks is characterized by innovations and transformational processes in all spheres of life of the individual, increasing the role of economic knowledge in the conditions market environment. The transition of the Ukrainian economy to market forms of management caused significant changes in the content of social disciplines. For a long time, economic education was in isolation from world economics and the practice of its teaching, it has not been studied and not was implemented. To carry out economic reforms, the state must involve the entire population, first of all, the young generation to economic knowledge, which would allow them to perceive events in a meaningful way, occurring in the country. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | філософія | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | економічна освіта | uk |
dc.subject | проблема інновацій в освіті | uk |
dc.subject | інноваційне мислення | uk |
dc.subject | інноваційна діяльність | uk |
dc.subject | інновація | uk |
dc.subject | філософсько-освітній аспект | uk |
dc.subject | philosophy | uk |
dc.subject | education | uk |
dc.subject | economic education | uk |
dc.subject | the problem of innovation in education | uk |
dc.subject | innovative thinking | uk |
dc.subject | innovative activity | uk |
dc.subject | innovation | uk |
dc.subject | philosophical and educational aspect | uk |
dc.title | Інновації ХХІ століття: філософсько-освітній аспект | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Petinova. 2012.pdf | 302.97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.