Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9159
Title: | Методологічні передумови дослідження управлінської освіти |
Authors: | Кучер, М. М. |
Keywords: | освіта управлінська освіта методологічні передумови дослідження вітчизняний підхід вітчизняні навчальні заклади Україна сфера менеджменту підготовка операційних менеджерів нова парадигма зовнішнє середовище зміна парадигми менеджменту система вітчизняної освіти система отечественного образования education management education methodological prerequisites of the study domestic approach domestic educational institutions Ukraine sphere of management training of operational managers a new paradigm environment change of management paradigm system of national education |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Кучер М.М. Методологічні передумови дослідження управлінської освіти / М. М. Кучер // Перспективи. – 2012. – №2. – С. 57-59. |
Abstract: | Сьогодні більшість вітчизняних шкіл менеджменту питання підготовки висококваліфікованих менеджерів, здатних забезпечувати конкурентоспроможність підприємств в умовах стрімких і жорстких змін зовнішнього середовища, вирішують шляхом залучення і прямої трансляції методичної бази західних шкіл, не враховуючи культуру своєї країни у наданні освітянських послуг. Today, most domestic management schools issue the training of highly qualified managers who are able to ensure the competitiveness of enterprises in a rapid and severe changes in the external environment, are solved by involving and live broadcast methodical bases of western schools, not taking into account the culture of their country in the provision of educational services. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9159 |
Appears in Collections: | 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kucher. 2012.pdf | 312.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.