Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9018Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Недопитанська, С. М. | - |
| dc.contributor.author | Nedopytanska, S. M. | - |
| dc.date.accessioned | 2020-08-21T07:41:50Z | - |
| dc.date.available | 2020-08-21T07:41:50Z | - |
| dc.date.issued | 2011 | - |
| dc.identifier.citation | Недопитанська С. М. Гра - джерело розвитку системного та логічного мисленні у дітей дошкільного віку / С. М. Недопитанська // Перспективи. – 2011. – №4. – С. 111-118. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9018 | - |
| dc.description.abstract | Досліджується застосування системно-параметричного аналізу до гри — джерела розвитку системного та логічного мислення дітей дошкільного віку. Исследуется применение системно-параметрического анализа к игре — источника развития системного и логического мышления детей дошкольного возраста. The use of system-parametric analysis of the game as source of systematic and logical thinking of preschool children is investigated. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | гра | uk |
| dc.subject | системний підхід | uk |
| dc.subject | системно-параметричний аналіз | uk |
| dc.subject | мислення | uk |
| dc.subject | логічне мислення | uk |
| dc.subject | системне мислення | uk |
| dc.subject | логіка | uk |
| dc.title | Гра - джерело розвитку системного та логічного мисленні у дітей дошкільного віку | uk |
| dc.title.alternative | Game - the source of development of systematyc and logic thinking of school-age children | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | 2011 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Nedopytanska. 2011.pdf | 493.93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.