Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/890
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Омеляненко, Алла Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Omelyanenko, Alla Volodymyrivna | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-27T07:57:57Z | - |
dc.date.available | 2018-11-27T07:57:57Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Омеляненко, А. В. Навчання дітей старшого дошкільного віку складати розповіди-роздуми : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Алла Володимирівна Омеляненко; наук. кер. А. Я. Зрожевська; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2008. – 20 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/890 | - |
dc.description.abstract | У дисертації досліджувалася проблема навчання дітей старшого дошкільного віку складати розповіді-роздуми. Розроблено й науково обґрунтовано експериментальну методику навчання дітей старшого дошкільного віку складати розповіді-роздуми, яка складається з трьох взаємопов’язаних етапів: підготовчий, ознайомлювально-репродуктивний, діяльнісний; визначено педагогічні умови, за яких навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми відбуватиметься ефективніше; виявлено критерії з їх показниками; The thesis is devoted to the problem of teaching children of senior preschool age to make up a story-reflection. There has been worked out and scientifically grounded an experimental methodology of teaching chilren of senior preschool age to make up a story- reflection. It consists of three correlated stages: preparatory, introductory- reproductive, and activity ones. There have been determined the pedagogical conditions which make teachingchildren of senior preschool age to make up a story-reflection more effective. The research work points out the criteria and their indices. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | зв’язне мовлення | uk |
dc.subject | розповідь-роздум | uk |
dc.subject | розвиток мовлення | uk |
dc.subject | розповідь | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | стадії | uk |
dc.subject | connected speech | uk |
dc.subject | a story-reflection | uk |
dc.subject | speech development | uk |
dc.subject | story | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.subject | stages | uk |
dc.title | Навчання дітей старшого дошкільного віку складати розповіді-роздуми | uk |
dc.title.alternative | Teaching children of senior preschool age to make up a story - reflection | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Omelyanenko.aref.pdf | 223.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.