Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8865
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрєхова, Лариса Іванівна-
dc.contributor.authorOrekhova, Larysa Ivanivna-
dc.date.accessioned2020-08-10T10:15:43Z-
dc.date.available2020-08-10T10:15:43Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationОрєхова Л. Розвиток лінгводидактичних ідей у другій половині ХІХ – першій половині ХХ століття. / Л. Орєхова // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2011. - № 3. - С. 290-296.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8865-
dc.description.abstractУ статті доведено, що вивчення наукового педагогічного доробку вчених-лінгводидактів попередніх поколінь може сприяти успішном у вирішенню означеного нами кола питань.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПроблеми підготовки сучасного вчителяuk
dc.subjectлінгводидактичні ідеїuk
dc.subjectісторичний досвідuk
dc.subjectметодичні аспектиuk
dc.titleРозвиток лінгводидактичних ідей у другій половині ХІХ – першій половині ХХ століттяuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра слов’янського мовознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rozvytok ling.pdf257.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.