Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8861
Title: | Особливості використання лінгвокраїнознавчого коментаря на заняттях з літератури в іншомовній аудиторії (початковий етап навчання) |
Authors: | Буднік, Анжела Олександрівна Budnik, Anzhela Olexandrivna |
Keywords: | особливості роботи лінгвокраєзнавчий коментар література метод прийом |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Порівняльно-педагогічні студії. |
Citation: | Буднік А. Особливості використання лінгвокраїнознавчого коментаря на заняттях з літератури в іншомовній аудиторії (початковий етап навчання) / А. Буднік // Порівняльно-педагогічні студії. - 2015. - № 1. - С. 53-57. |
Abstract: | Розглянуто особливості роботи з лінгвокраєзнавчим коментарем на заняттях з літератури. Запропоновано типологію лінгвокраїзнавчого коментаря, а також методи та прийоми, що полегшують сприймання культурологічно насиченої лексики під час опрацювання творів. Доведено доцільність необхідності фонових знань для сприйняття художніх текстів. Рассмотрены особенности работы с лингвострановедческого комментарием на занятиях по литературе. Предложена типология лингвокраизнавчого комментария, а также методы и приемы, облегчающие восприятие культурологически насыщенной лексики во время обработки произведений. Доказана целесообразность необходимости фоновых знаний для восприятия художественных текстов.The features work with know the country linguistic comment in class on literature. A typology know the country linguistic comments, and the methods and techniques that facilitate the perception of the cultural rich vocabulary during processing works. The expediency necessary background knowledge to understand texts. inofony students, who know the country linguistic comment |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8861 |
Appears in Collections: | Кафедра слов’янського мовознавства |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ppstud_2015_1_10.pdf | 317.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.