Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/878
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Підбуцька, Ніна Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Pidbutska, Nina Viktorivna | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-26T10:37:28Z | - |
dc.date.available | 2018-11-26T10:37:28Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Підбуцька, Н. В. Психологія становлення професіоналізму майбутніх інженерів : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Ніна Вікторівна Підбуцька; наук. консультант М. А. Кузнєцов; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2017. – 37 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/878 | - |
dc.description.abstract | У дисертації на засадах інтегративного підходу обґрунтована та презентована авторська концепція психологічних основ становлення професіоналізму майбутніх інженерів протягом етапу професійної підготовки у технічному виші. Схарактеризовано теоретичні підходи щодо розуміння проблеми професійного становлення майбутнього фахівця, результатом якого є поява такого новоутворення студентського віку, як професіоналізм. Презентовано феноменологію проблеми професіоналізму суб’єкта інженерної діяльності. Визначено місце професіоналізму у психологічній структурі інженерної діяльності. За рівневим підходом визначено професіоналізм майбутнього інженера як складний багатокомпонентний психологічний конструкт, процес становлення якого починається на етапі професійної підготовки у вищому технічному навчальному закладі. There are revealed peculiarities and regularities of professional formation of future expert the result of which is appearance of such a new formation as professionalism. In research regularities of formation of future engineer’s professionalism during training in high educational institution are revealed. There are characterized the psychological determinants of professionalism development of the students of technical specialties to which internal contradictions, professional crisis and barriers are related to. The main psychological and pedagogical conditions of professionalism formation in high technical institutions are defined. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | професійне становлення | uk |
dc.subject | професіоналізм | uk |
dc.subject | суб’єкт професійної діяльності | uk |
dc.subject | майбутній інженер | uk |
dc.subject | інженерна діяльність | uk |
dc.subject | психолого-педагогічний супровід | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | professional formation | uk |
dc.subject | professionalism | uk |
dc.subject | subject of professional activity | uk |
dc.subject | engineering activity | uk |
dc.subject | psychological and pedagogical maintenance | uk |
dc.title | Психологія становлення професіоналізму майбутніх інженерів | uk |
dc.title.alternative | Psychological Formation of Future Engineers’ Professionalism | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pidvysotska.aref.pdf | 1.5 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.