Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8786
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар, Лілія Василівна-
dc.contributor.authorBondar, Liliya Vasylivna-
dc.date.accessioned2020-08-05T10:03:13Z-
dc.date.available2020-08-05T10:03:13Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБондар Л. В. Щастя як філософсько-освітній феномен / Л. В. Боднар // Перспективи. – 2011. – №2. – С. 4-8.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8786-
dc.description.abstractВ статті пропонується наукове пояснення поняття щастя в контексті філософії освіти. Показано, що даний феномен є корелятом стабільності та цілісності як світу екзистенції особистості, так і освітньої галузі зокрема. This article gives us a scientific explanation of happiness in a context of philosophy of education. It shows that this phenomenon is a correlate of stability and unity of both world of person’s existence and educational sphere.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectфеномен щастяuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectгедонізмuk
dc.subjectутилітаризмuk
dc.subjectоптимізмuk
dc.subjectгедонізмuk
dc.subjectphenomenon of happinessuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectpersonuk
dc.subjectgedonismuk
dc.subjectoptimismuk
dc.titleЩастя як філософсько-освітній феноменuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bondar. 2011.pdf307.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.