Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8602
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОгієнко, Катерина Олександрівна-
dc.contributor.authorOhiienko, Kateryna Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2020-07-28T08:13:06Z-
dc.date.available2020-07-28T08:13:06Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationOhiienko K. O. Psychological impact of quantifiers in advertisements / К. О. Ohiienko // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : Лінгвістичні науки : зб. наук. праць. – Одеса : Астропринт, 2019. – № 29. – С. 184-199.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8602-
dc.description.abstractThe article is devoted to comparative investigation of advertisements of one cosmetic company written in different languages, in particular, we analysed quantifiers in English and Ukrainian Avon brochures on the grounds of their polycode nature. The analysis of recent publications allowed us to notice that the investigations of both advertisements and the category of quantitativity are based on different theoretical and practical principles. Статтю присвячено компаративному дослідженню різномовних рекламних текстів однієї компанії, зокрема проаналізовано слова-квантифікатори англомовних та україномовних каталогів «Avon» з огляду на їхній полікодовий характер.Аналіз останніх досліджень та публікацій дозволив помітити, що вивчення як рекламних текстів, так і категорії квантитативності, виконуються на різних теоретичних та практичних засадах.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherАстропринтuk
dc.subjectquantitativityuk
dc.subjectquantifieruk
dc.subjectquantificationuk
dc.subjectqualifieruk
dc.subjectadvertisementuk
dc.subjectpsychological impactuk
dc.subjectdefinite quantityuk
dc.subjectindefinite quantityuk
dc.subjectквантитативністьuk
dc.subjectквантифікаторuk
dc.subjectквантифікаціяuk
dc.subjectкваліфікаторuk
dc.titlePsychological impact of quantifiers in advertisementsuk
dc.title.alternativeПсихологічний вплив слів-квантифікаторів в рекламних текстахuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ohiienko Kateryna Oleksandrivna 2019.pdf160.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.