Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8558
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко Олена Юріївна-
dc.contributor.authorСтоянова, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorStoianova, Tetiana Volodymyrivna-
dc.contributor.authorKarpenko, Olena Yuriivna-
dc.date.accessioned2020-07-23T11:53:26Z-
dc.date.available2020-07-23T11:53:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКарпенко О. Ю. Напрямки асоціативної ідентифікації онімів / О. Ю. Карпенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : Лінгвістичні науки : зб. наук. праць. – Одеса: Астропринт, 2019. – № 28. – С. 118-128.uk
dc.identifier.issn2616-5317-
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8558-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню онімів з когнітивної точки зору. Дослідження ґрунтується на когнітивній концепції, що мова реально існує не в мовленні, не в лінгвістичних працях та словниках, а в людській свідомості, у ментальному лексиконі, у мові мозку. Умовами для ідентифікації оніма може бути не тільки контекст, енциклопедії та довідники, а й нерідко звукова оболонка слова. У комунікативному процесі, під час вільного асоціативного експерименту, до якого були долучені онім і ментальний лексикон реципієнта, який мав швидко дати якусь асоціацію на цей онім. Сукупність деякої кількості реакцій різних реципієнтів становить асоціативне поле оніма. Асоціативний експеримент створює найкращі умови для ідентифікації лексеми. The article is devoted to the study of personal names from a cognitive point of view. The study is based on the cognitive concept that speech actually exists not in the speech, not in linguistic writings and dictionaries, but in consciousness, in the mental lexicon, in the language of the brain. The conditions for identifying personal names can encompass not only the context, encyclopedias, and reference books, but also the sound form of the word. In the communicative process, during a free associative experiment, which included a name and a recipient’s mental lexicon. The recipient was assigned a task to quickly give some association to the name. The aggregate of a certain number of reactions of different recipients forms the associative field of a proper name.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherАстропринтuk
dc.subjectонімuk
dc.subjectасоціативний експериментuk
dc.subjectасоціативна ідентифікаціяuk
dc.subjectденотатuk
dc.subjectасоціатuk
dc.subjectpersonal nameuk
dc.subjectassociative experimentuk
dc.subjectassociative identificationuk
dc.subjectdenotateuk
dc.subjectassociateuk
dc.subjectонимuk
dc.titleНапрямки асоціативної ідентифікації онімівuk
dc.title.alternativeDirections of Associative Identification of Personal Namesuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karpenko Olena Yuriivna 2019.pdf142.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.