Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8474
Назва: | Самоствердження особистості як функція освіти: критерії якості |
Інші назви: | Self-assertion of a personality as a function of education: quality criteria |
Автори: | Цибра, Микола Федорович Tsybra, Mykola Fedorovych |
Ключові слова: | самоствердження критерій моральне здоров’я творчість цілеспрямованість соціальний тонус self-assertion criterion moral health creativity goal orientation social tone |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Цибра М. Ф. Cамоствердження особистості як функція освіти: критерії якості / М. Ф. Цибра // Наукове пізнання: методологія та технологія. Філософія. – 2013. – Вип. 2. – С. 137-142. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обгрунтовуються критерії самоствердження. Розглядаються основні категорії цього процесу: моральне здоров’я, цілеспрямованість, творчість, соціальний тонус. Акцентується, що формування потреби в самоствердженні – одне з магістральних завдань освіти. статье обосновываются критерии качества самоутверждения. The article substantiates the quality criteria of self-assertion. The main categories of the process are revealed: moral health, goal orientation, creativity, social tone. The formation of need for self-assertion is emphasized as one of the primary objectives of education. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8474 |
Розташовується у зібраннях: | 2013 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tsybra Mykola Fedorovyc 2013 2.pdf | 341.96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.