Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8088
Назва: | Підготовка майбутніх судноводіїів до міжкультурного спілкування засобами інформаційно-комунікаційних технологій |
Інші назви: | Future navigators’ training to cross-cultural communication by means of information and communication technologies |
Автори: | Бузовська, Юлія Федорівна Buzovska, Yuliia Fedorivna |
Ключові слова: | міжкультурне спілкування майбутні судноводії підготовка до міжкультурного спілкування педагогічні умови засоби інформаційно-комунікаційних технологій модель підготовки майбутніх судноводіїв до міжкультурного спілкування засобами ІКТ cross-cultural communication future navigators training to crosscultural communication preparedness to cross-cultural communication pedagogical conditions means of information and communication technologies pedagogical pedagogical conditions means of information and communication technologies the model of future navigators’ training to cross-cultural communication by means of ICT |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Бузовська Ю. Ф. Підготовка майбутніх судноводіїів до міжкультурного спілкування засобами інформаційно-комунікаційних технологій: автореф. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Юлія Федорівна Бузовська; наук. кер. І. М. Богданова. – Одеса, 2020. – 21 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації представлено дослідження проблеми підготовки майбутніх судноводіїв до міжкультурного спілкування засобами інформаційно- комунікаційних технологій. Визначено й науково обґрунтовано сутність феномену «підготовка майбутніх судноводіїв до міжкультурного спілкування засобами інформаційно-комунікаційних технологій». Проаналізовано структуру феномену «підготовленість майбутніх судноводіїв до міжкультурного спілкування засобами інформаційно-комунікаційних технологій» з такими компонентами, як мотиваційно-когнітивний, діяльнісно-креативний та особистісно-рефлексійний. The dissertation presents the research of the problem of future navigators’ training to cross-cultural communication by means of information and communication technologies (ICT). The essence of the phenomenon of “future navigators’ training to cross-cultural communication by means of information and communication technologies" has been defined and scientifically substantiated. The structure of the phenomenon of “future navigators’ preparedness to cross-cultural communication by means of information and communication technologies” has been analyzed and such structural components as motivational-and-cognitive, action-and-creativity-centered, and personal-and-reflexive have been defined. The criteria of the investigated construct of “future navigators’ preparedness to cross-cultural communication by means of information and communication technologies” (mindset-and-contents, operational-andcreative, and individual-and-evaluative) with the corresponding indicators have been 21 defined, the levels of future navigators’ preparedness to cross-cultural communication (high, satisfactory, and low) have been characterized. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8088 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Buzovska Yuliia Fedorivna 2020.pdf | 952.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.