Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/805
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пріміна, Наталія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Primina, Natalia Mykolaivna | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-25T09:41:25Z | - |
dc.date.available | 2018-10-25T09:41:25Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Пріміна, Н. М. Методика навчання читання англомовних лоцій майбутніх судноводіїв [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Наталія Миколаївна Пріміна; наук. кер. Р. Ю. Мартинова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2017. – 318 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/805 | - |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено теоретичному обґрунтованню і розробці методики навчання читання англомовних лоцій майбутніх судноводіїв. Проаналізовано методи навчання іншомовного читання професійно спрямованих текстів студентів немовних спеціальностей з метою виявлення таких методичних дій, які б могли використовуватися для навчання читання англомовних лоцій. The dissertation is devoted to theoretical substantiation and development of teaching methods for reading English linguists of future navigators. The methods of teaching foreign-language reading of professionally directed texts of non-native specialties students are analyzed in order to identify such methodical actions that could be used for teaching reading English-language sailing directions. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | лоції | uk |
dc.subject | акваторії | uk |
dc.subject | безпечна проводка судна | uk |
dc.subject | навчальні лоції | uk |
dc.subject | скорочені автентичні лоції | uk |
dc.subject | професійні дії | uk |
dc.subject | перцептивна та смислова переробка інформації | uk |
dc.subject | інтегрований предмет навчання | uk |
dc.subject | восьмиетапна лінгводидактична модель | uk |
dc.subject | восьмиблочна система вправ | uk |
dc.subject | інтегровані читацькі вміння | uk |
dc.subject | sailing directions | uk |
dc.subject | water areas | uk |
dc.subject | safe navigation | uk |
dc.subject | training sailing directions | uk |
dc.subject | authentic sailing directions | uk |
dc.subject | professional actions | uk |
dc.subject | perceptual and semantic infomation processing | uk |
dc.subject | integrated subject of learning | uk |
dc.subject | eight-step linguodidactic model eight-blocr system of exercises | uk |
dc.subject | integrated reading skills | uk |
dc.title | Навчання читання англомовних лоцій майбутніх судноводіїв | uk |
dc.title.alternative | Teaching future seafarers reading sailing directions in English | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пріміна Наталія Миколаївна.pdf | 8.61 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.