Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8039
Title: | Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до розвитку креативного мовлення дітей передшкільного віку |
Other Titles: | Preparation of future educators of preschool institutions for the development of creative speech in preschool children Подготовка будущих воспитателей учреждений дошкольного образования к развитию креативного общения детей предшкольного возраста |
Authors: | Рогачко-Островська, Марина Станіславівна Rogachko-Ostrovska, Marina Stanislavovna |
Keywords: | майбутні вихователі креативність креативне мовлення підготовленість майбутніх вихователів до розвитку креативного мовлення дітей передшкільного віку педагогічні умови модель методика підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до розвитку креативного мовлення дітей передшкільного віку future teachers creativity creative speech preparedness of future teachers for the development of creative pedagogical conditions model methodology for preparing future teachers of preschool educatio creative speech of preschool children |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Рогачко-Островська М. С. Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до розвитку креативного мовлення дітей передшкільного віку: автореф. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Марина Станіславівна Рогачко-Островська; наук. керівник А. М. Богуш. – Одеса, 2020. – 21 с. |
Abstract: | У дисертації подано теоретичне узагальнення і нове вирішення наукової проблеми підготовки майбутніх вихователів до розвитку креативного мовлення дітей передшкільного віку, обґрунтовано педагогічні умови забезпечення цього процесу, розроблено модель, діагностувальну та апробовано експериментальну методики підготовки майбутніх вихователів до розвитку креативного мовлення дітей передшкільного віку, що дало можливість дійти таких висновків. This dissertation features a theoretical generalization and a new solution to the scientific challenge of training future educators for the development of creative speech of preschool children, substantiates the pedagogical conditions for this process, develops a model, diagnosing and testing experimental methods for training future educators for the preschool children's creative speech development, which made it possible to draw the following conclusions. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8039 |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Rogachko-Ostrovska Marina Stanislavovna 2020.pdf | 589.29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.