Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8032
Назва: | Авторська свідомість та її вираження в поезії Віри Вовк (на матеріалі збірки «Жіночі маски») |
Автори: | Ковальова, Катерина Бандура, Тетяна Йосипівна Bandura, Tetiana Yosypivna |
Ключові слова: | авторська свідомість поезія Віра Вовк «Жіночі маски» |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Ковальова К. Авторська свідомість та її вираження в поезії Віри Вовк (на матеріалі збірки «Жіночі маски») / Катерина Ковальова, Тетяна Бандура // Художній досвід О. Довженка-прозаїка: збірн. наук. статей. - Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2020. – С. 47-49. |
Короткий огляд (реферат): | У збірці «Жіночі маски» авторка символічно зображує долю жінки у всіх вимірах її природного покликання: як матері, як захисниці кохання та домашнього вогнища, як відомої героїні та соратниці чоловіка у житті. Концепція жінка-митець у поезії В. Вовк розгорнута на рівні конфлікту побуту й творчості за допомогою образів жінки-музи, патріотки, іпостасі яких несумісні з побутом, але є потужними творчими домінантами. Намагаючись знайти гармонію між господарською сферою і поезією, лірична героїня надає перевагу то роботі, яка є своєрідним порятунком від творчого і сімейного клопоту, то творчості, в яку сублімує проблеми. Елегійність і чутливість героїні переважають над жорсткими діловими якостями, які вона намагається виховати в собі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8032 |
Розташовується у зібраннях: | 2020 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kovalova.pdf | 1.99 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.