Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/79
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Jabbarov, Rashid | - |
dc.contributor.author | Mustafayev, Mushvig | - |
dc.contributor.author | Kazimova, Kamila | - |
dc.contributor.author | Valiyeva, Yaman | - |
dc.contributor.author | Джаббаров, Рашид | - |
dc.contributor.author | Мустафаєв, Мушвіг | - |
dc.contributor.author | Казімова, Каміла | - |
dc.contributor.author | Валієва, Яман | - |
dc.date.accessioned | 2018-08-14T06:52:05Z | - |
dc.date.available | 2018-08-14T06:52:05Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | // Наука і освіта. – 2018. – №1. – С. 40-45. | uk |
dc.identifier.issn | 2311-8466 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/79 | - |
dc.description.abstract | The article outlines the results of the research aimed at identifying professional identity with 200 students of higher educational institutions. The study has shown that the formation of interest in the profession depends on professional identity and imaginations about it regardless of success and failures of students. It is recommended that training of interest and love for the profession selected by students is achieved by the formation of correct imaginations on the content and social significance of the job in this activity field for them and its development methods. Professional identity in students may develop upon condition of specially organized educational activity. У статті викладені результати дослідження, спрямованого на виявлення професійної ідентичності, в якому взяли участь 200 студентів вищих навчальних закладів. Аналіз наукової літератури та результати експерименту показують, що розвиток у студентів інтересу та любові до обраної професії досягається шляхом формування правильного уявлення про її зміст та соціальну значимість. Крім того, пасивне ставлення студентів до професії призводить до відсутності інтересу до неї та формування негативного ставлення. Дослідження показало, що існує пряма кореляція між позитивним та активним ставленням студента до професії (збільшення одного з них супроводжується підйомом іншого). Існує протилежне співвідношення між відсутністю позитивного ставлення до професії та інтересу до неї (збільшення першого супроводжується зниженням другого). З експерименту стає зрозумілим, що якщо студент має пасивне ставлення до професії, це призводить до меншої зацікавленості обраної неї та більш негативного ставлення. Існує позитивна кореляція між пасивним ставленням до професії та відсутністю інтересу до професії та високим рівнем негативного ставлення. На основі емпіричного дослідження можна зробити висновок, що розвиток інтересу до професії може позитивно вплинути на розвиток професійної ідентичності та формування майбутніх фахівців. Професійну ідентичність, у свою чергу, можна розвинути за допомогою спеціально організованої навчальної діяльності. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D.Ushynsky | uk |
dc.subject | students | uk |
dc.subject | professional identity | uk |
dc.subject | activity | uk |
dc.subject | positive and negative emotions | uk |
dc.subject | interest in profession | uk |
dc.subject | profession | uk |
dc.subject | skills | uk |
dc.subject | студенти | uk |
dc.subject | професійна ідентичність | uk |
dc.subject | активність | uk |
dc.subject | позитивні та негативні емоції | uk |
dc.subject | інтерес до професії | uk |
dc.subject | професії | uk |
dc.subject | навички | uk |
dc.title | Factors affecting students’ professional identity | uk |
dc.title.alternative | Фактори впливу на професійну ідентичність студентів | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5. Рашид Джаббаров, Мушвіг Мустафаєв, Каміла Казімова, Яман Валієва.pdf | 663.42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.