Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/794
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Порядченко, Леся Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Poryadchenko, Lesya Anatoliyvna | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-24T12:21:28Z | - |
dc.date.available | 2018-10-24T12:21:28Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Порядченко, Л. А. Наступність у навчанні опису дітей дошкільного та молодшого шкільного віку : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Леся Анатоліївна Порядченко; наук. кер. Л. О. Калмикова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2007. – 20 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/794 | - |
dc.description.abstract | У дисертації запропоновано, теоретично обґрунтовано й експериментально апробовано методику реалізації наступності в навчанні опису дітей 5-6-річного віку. Суть її полягає в подальшому поступовому розвиткові мовленнєвих навичок продукувати описи, що здобуті дітьми в дошкільні роки; осмисленні й усвідомленні суттєвих і формально-структурних ознак опису як одного із функціонально-смислових типів мовлення; виробленні на цій основі мовленнєвих умінь доречно добирати влучні мовні засоби для висвітлення ознак об’єкта, що описується, об’єктивувати опис як одиницю мови, здійснювати рефлексію над мовленням у формі опису та контроль над мовленням однолітків, що забезпечує розвиток у дітей комунікативних та лінгвістичних умінь продукувати описи. In the dissertation the methods of implementing the continuity of teaching description to the children at age from 5 and 6 have been examined, theoretically grounted and experimentally tested. The essence of these methods is to develop children’s future speech skills, aimed at creating descriptions obtained by them during their pre-school years, gradually and continuosly; to comprehend and realize the essential, formal and structural features of description as one of the functional and meaningful types of speech; to work out the abilities of choosing quite appropriate linguistic means capable to illustrate subject’s characteristics under description, to define the description as a unit of language, to perform the reflexion over speech in the form of description and the control children’s speech, enabling children to develop communicative and language abilities while creating descriptions. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | наступність | uk |
dc.subject | опис | uk |
dc.subject | висловлювання | uk |
dc.subject | текст | uk |
dc.subject | мовленнєві навички | uk |
dc.subject | мовленнєві вміння | uk |
dc.subject | рефлексія над мовленням | uk |
dc.subject | об’єктивація мови | uk |
dc.subject | continuity | uk |
dc.subject | description | uk |
dc.subject | utterance | uk |
dc.subject | text | uk |
dc.subject | speech skills | uk |
dc.subject | speech abilities | uk |
dc.subject | reflection over the speech | uk |
dc.subject | object oriented speech | uk |
dc.title | Наступність у навчанні опису дітей дошкільного та молодшого шкільного віку | uk |
dc.title.alternative | The continuity in teaching description to pre-school and primary school children | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Poryadchenko.pdf | 214.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.