Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7812Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Синюкова, Олена Миколаївна | - |
| dc.contributor.author | Sinyukova, Olena Mykolaivna | - |
| dc.date.accessioned | 2020-05-26T07:30:53Z | - |
| dc.date.available | 2020-05-26T07:30:53Z | - |
| dc.date.issued | 2019 | - |
| dc.identifier.citation | Синюкова О.М. Про сучасні програми і підручники з геометрії для закладів загальної середньої освіти // Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: збірник наукових праць, Переяслав-Хмельницький, 2019, – №45, С. 233–235. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7812 | - |
| dc.description.abstract | Навчальні програми і підручники з геометрії, які задовольняють потреби сьогодення, можуть бути створені лише колективами авторів, до складу яких входять геометри-науковці, методисти та вчителі-практики. Під час опанування математики, у першу чергу, доведення і обґрунтування формують ту культуру мислення, яка є складовою компонентою більшості ключових компетентностей, проголошених сучасними вимогами до шкільної математичної освіти. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» | uk |
| dc.subject | доводити | uk |
| dc.subject | доведення | uk |
| dc.subject | компетентнісний підхід до змісту та організації процесу навчання математики | uk |
| dc.subject | програми і підручники з геометрії для закладів загальної середньої освіти | uk |
| dc.title | Про сучасні програми і підручники з геометрії для закладів загальної середньої освіти | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Кафедра вищої математики і статистики | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| pro suchasn.pdf | 426.82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.