Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7799
Title: | Впровадження методу проектів як засобу інтенсивного навчання англійської мови майбутніх учителів фізики |
Authors: | Гохман, Олександр Рафаїлович Gokhman, Oleksandr Rafailovych Тадеуш, Ольга Харлампіївна Tadeush, Olga Kharlampiivna Ємельянова, Дар’я Володимирівна Emel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna |
Keywords: | майбутні вчителя фізики англійська мова інтенсивне навчання |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Barca Academy Publishing |
Citation: | Гохман О. Р. Впровадження методу проектів як засобу інтенсивного навчання англійської мови майбутніх учителів фізики / О. Р. Гохман, Д. Р. Ємельянова, О. Х. Тадеуш // Eurasian scientific congress. Abstracts of the 4th International scientific and practical conference. – Barcelona : Barca Academy Publishing, 2020. – P. 196-202. |
Abstract: | Як метод інтенсивного навчання англійської мови застосовувався метод проектів. Загальний принцип методу проектів полягав у прямому зв’язку теми проекту зі змістом навчального матеріалу. Теми проектів визначалися відповідно до змістовних модулів навчальних програм із загальної фізики та іноземної мови за професійним спрямуванням. Робота над проектами здійснювалась у взаємодії викладачів фізики і англійської мови та майбутніх учителів фізики. Спілкування здобувачів освіти з викладачами проводилось за рахунок як аудиторних занять, так і годин, відведених на самостійну роботу для засвоєння загальної фізики та англійської мови. Проектна діяльність при навчанні англійської мови за професійним спрямуванням сприяла інтенсивному розвитку всіх мовних навичок, а саме: говорінню , читанню, аудіюванню та письму як у загальній, так і в професійній комунікації. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7799 |
Appears in Collections: | Кафедра фізики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gokhman_2020.pdf | 1.1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.