Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7795
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гурін, Руслан Сергійович | - |
dc.contributor.author | Gurіn, Ruslan Sergeevich | - |
dc.contributor.author | Кушнірук, Анастасія Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Kushniruk, Anastasiia Serhiivna | - |
dc.contributor.author | Yatsii, Oleksandr Mykhailivych | - |
dc.contributor.author | Яцій, Олександр Михайлович | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-22T11:36:20Z | - |
dc.date.available | 2020-05-22T11:36:20Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Гурін Р. С. Динаміка сформованості рівнів акмеологічного становлення майбутніх учителів / Р. С. Гурін, А. С. Кушнірук, О. М. Яцій // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. –– Вип. 21. Т. 1. – С. 182-187. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7795 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено та проаналізовано результати діагностики рівнів акмеологічного становлення майбутніх учителів після проведення формувального експерименту за допомогою критеріального підходу. Спираючись на теоретичні результати дослідження, було виокремлено наступні критерії сформованості рівнів акмеологічного становлення майбутніх учителів: операційно-творчий, регулятивно-настановний та мотиваційно-конативний. На основі результатів дослідження було встановлено, що педагогічний гурток забезпечує створення сприятливого навчального середовища для акмеологічного становлення майбутніх учителів під час навчання в університеті. The results of diagnostics of the future teachers’ acmeological formation levels after carrying out the formative stage of experiment are revealed and analyzed. The diagnosing of acmeological formation levels of the future teachers was implemented by using the criterion approach. Based on the theoretical results of the study, the following criteria for the acmeological formation levels of future teachers were determined: operational-creative, regulatory-adjustmental and motivational-conative. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Одеса : Видавничий дім «Гельветика», Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | uk |
dc.subject | майбутні вчителі | uk |
dc.subject | акмеологічне становлення | uk |
dc.subject | діагностика | uk |
dc.subject | формувальний етап | uk |
dc.subject | future teachers | uk |
dc.subject | acmeological formation | uk |
dc.subject | diagnostics | uk |
dc.subject | criteria | uk |
dc.subject | formative stage | uk |
dc.title | Динаміка сформованості рівнів акмеологічного становлення майбутніх учителів | uk |
dc.title.alternative | The dynamics of development of the future teachers acmeological formation levels | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра математики і методики її навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Gurin Ruslan Sergeevich.pdf | 226.71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.