Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7693
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКушнірук, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorKushniruk, Anastasiia Serhiivna-
dc.contributor.authorГурін, Руслан Сергійович-
dc.contributor.authorGurіn, Ruslan Sergeevich-
dc.contributor.authorЯцій, Олександр Михайлович-
dc.contributor.authorYatsii, Oleksandr Mykhailivych-
dc.date.accessioned2020-05-18T14:21:52Z-
dc.date.available2020-05-18T14:21:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГурін Р. Педагогічні умови акмеологічного становлення майбутніх учителів / Р. Гурін, А. С. Кушнірук, О. М. Яцій // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського : зб. наукових праць. Педагогічні науки. – Миколаїв : МНУ ім. В. О. Сухомлинського, 2020. – №1(68). – С. 56-62.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7693-
dc.description.abstractУстатті проаналізовано сутність педагогічних умов та їх впливу на акмеологічне становлення майбутніх учителів фізичної культури. Спираючись на результати дослідження, під педагогічними умовами акмеологічного становлення майбутніх учителів фізичної культури розуміємо обставини, що впливають на підвищення результатів навчальної діяльності, а також на створення передумов для подальшого розвитку зрілості особистості в межах професійної діяльності під час фахової підготовки. На підставі аналізу психолого-педагогічної літератури та провідного наукового фонду було виокремле-но такі педагогічні умови, як: упровадження інтерактивного навчання у фахову підготовку майбутніх учителів фізичної культури; підвищення питомої ваги засобів інформаційних технологій у самостійній роботі майбутніх учителів фізичної культури; використання тренінгу під час підготовки майбутніх учителів фізичної культури до проходження педагогічної практики. The essence of pedagogical conditions and their influence on acmeological formation of future teachers of physical training is analyzed in the article. Based on the results of the research, under the pedagogical conditions of acmeological formation of future physical training teachers there will be understood the circumstances that influence the improvement of the results of educational activity, as well as the creation of preconditions for the further development of individual’s maturity within professional activity during professional training. Based on the analysis of psychological and pedagogical literature as well as of the leading scientific fund, such pedagogical conditions were distinguished as: implementation of interactive teaching in the professional training of future teachers of physical culture; increasing the part of information technology in independent work of future teachers of physical training; usage of training in the preparation of future teachers of physical training before passing the pedagogical practice.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherМиколаїв : МНУ ім. В. О. Сухомлинськогоuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectмайбутні вчителіuk
dc.subjectакмеологічне становленняuk
dc.subjectінтерактивне навчанняuk
dc.subjectпедагогічна практикаuk
dc.subjectтренінгuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectfuture teachersuk
dc.subjectinteractive teachinguk
dc.subjectacmeological formationuk
dc.subjectindepend-ent workuk
dc.subjectpedagogical practiceuk
dc.subjecttraininguk
dc.subjectсамостоятельная работаuk
dc.subjectсамостійна роботаuk
dc.titleПедагогічні умови акмеологічного становлення майбутніх учителівuk
dc.title.alternativePedagogical conditions of future teachers acmeological formationuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gurіn Ruslan Sergeevich 2020.pdf824.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.