Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7585
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Личковська, Марина Рейнгольдівна | - |
dc.contributor.author | Лычковская, Марина Рейнгольдовна | - |
dc.contributor.author | Lychkovska, Myrina Reinholdivna | - |
dc.contributor.author | Шаботіна, Д. І. | - |
dc.contributor.author | Shabotina, D. I. | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-12T10:13:15Z | - |
dc.date.available | 2020-05-12T10:13:15Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Личковська М. Р. Короновірусна діджиталізація – новий виклик для системи освіти України / М. Р. Личковська, Д. І. Шаботіна // Сучасна українська держава: вектори розвитку та шляхи мобілізації ресурсів : матеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 3 квітня 2020 року. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, Центр соціально-політичних досліджень «Politicus», 2020. – С. 71-76. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7585 | - |
dc.description.abstract | У даній статті розкрито питання коронавірусної діджиталізації, потреба якого викликало миттєво перейти на дистанційне навчання. Коронавірус прискорив діджиталізацію у всіх навчальних закладах, Українські викладачі знаходять різні рішення в умовах карантину: від домашніх завдань у вайбері до онлайн-уроків у Zoom. Карантин та вимушена необхідність залишатися вдома породжують специфічні проблеми і для викладачів, і для здобувачів. Перераховані лиш деякі проблеми дистанційного навчання. This article reveals the issue of coronavirus digitalization, the need for which caused an immediate transition to distance learning. Coronavirus has accelerated digitalization in all educational institutions, Ukrainian teachers find different solutions in quarantine: from homework in Viber to online lessons in Zoom. Quarantine and the forced need to stay at home create specific problems for both teachers and applicants. These are just some of the problems with distance learning. В данной статье раскрыты вопросы коронавирусной диджитализации, потребность которого вызвало мгновенно перейти на дистанционное обучение. Коронавирус ускорил диджитализацию во всех учебных заведениях, украинские преподаватели находят различные решения в условиях карантина от домашних заданий в вайбере к онлайн-уроков в Zoom. Карантин и вынужденная необходимость оставаться дома порождают специфические проблемы и для преподавателей, и для соискателей. Перечисленны лишь некоторые проблемы дистанционного обучения. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського», ПНПУ імені К. Д. Ушинського, Центр соціально-політичних досліджень «Politicus» | uk |
dc.subject | коронавірусна діджиталізація | uk |
dc.subject | діджиталізація | uk |
dc.subject | коронавірус | uk |
dc.subject | дистанційна освіта | uk |
dc.subject | карантин | uk |
dc.subject | coronavirus digitalization | uk |
dc.subject | digitalization | uk |
dc.subject | coronavirus | uk |
dc.subject | distance education | uk |
dc.subject | quarantine | uk |
dc.title | Короновірусна діджиталізація – новий виклик для системи освіти України | uk |
dc.title.alternative | Короновирусные диджитализациИ - новый вызов для системы образования Украины | uk |
dc.title.alternative | Coronavirus digitalization is a new challenge for the education system of Ukraine | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Сучасна українська держава: вектори розвитку та шляхи мобілізації ресурсів (2020) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lychkovska Myrina Reinholdivna 2020.pdf | 1.11 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.