Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/746
Title: | Активізація соціалізуючих можливостей рекреаційної діяльності в процесі підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери |
Authors: | Паскаль, Олена Вікторівна Paskal, Olena Viktorіvna |
Keywords: | монографія рекреація анімаційна діяльність рекреативна поведінка самоцінність соціально-професійна активність фахівець студентська молодь соціально-педагогічна сфера анімаційна діяльність соціальний педагог |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Паскаль О. В. Активізація соціалізуючих можливостей рекреаційної діяльності в процесі підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери / О. В. Паскаль // Формування особистості фахівців соціономічної сфери : стратегія і тактика : монографія. Присвячується п’ятнадцятиріччю роботи кафедри соціальної педагогіки, психології та педагогічних інновацій / редкол. : В. В. Корнещук, З. Н. Курлянд, Г. Х. Яворська та [ін.]. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С. 221-238 |
Abstract: | У статті висвітлено питання про активізацію соціалізуючих можливостей рекреаційної діяльності в процесі підготовки майбутніх фахівців соціонімічної сфери. Визначені основні критерії і показники означеного процесу, на підставі яких можна судити про ефективність підготовки майбутніх соціальних педагогів : мотиваційно-ціннісний, когнітивно-інтелектуальний, діяльнісно-творчий, аналітико-рефлексивний компонентів. Рекреаційна діяльність є складовою частиною професійної діяльності фахівців соціономічної сфери. Особливістю рекреаційної діяльності є те, що вона спрямована на реалізацію рекреаційних потреб, відновлення і розвиток фізичних і духовних сил людини, її інтелектуальне вдосконалення і характеризується самоцінністю не тільки результатів, а й самого процесу. Рекреаційна активність фахівця професії "людина-людина" – одна з визначальних форм соціально-професійної активності фахівця даної сфери, фундаментальна якість людської свідомості й загальнолюдської культури, змістовний аспект соціальної взаємодії і спілкування. Розкрито питання, яке пов’язане з пошуком нових шляхів та удосконаленням традиційних стратегій професійної підготовки соціальних педагогів. Метою дослідження є обґрунтування необхідності використання рекреаційної діяльності в соціально-педагогічній сфері, підвищення її соціалізуючого потенціалу (оздоровлення, рекреації й цілісного розвитку особистості) та рівня особистісно-орієнтовної професійної підготовки фахівців соціономічної сфери. Сутність рекреації як соціально-культурного явища визначається цілісністю і взаємодоповнюваністю її структурних компонентів : рекреаційних потреб і цінностей особистості; індивідуальних установок і стилів рекреативної поведінки особистості; рекреаційною активністю особистості як мотивованого прагнення до задоволення рекреаційних потреб; рекреативною діяльністю як формою реалізації рекреативної активності. Виділені основні рівні соціальної активності студентської молоді – високий, середній та низький. Розкрито поняття анімаційній діяльності. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/746 |
Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Паскаль О.pdf | 515.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.