Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7438
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рибка, Наталія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Rybka, N. M. | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-21T08:39:17Z | - |
dc.date.available | 2020-04-21T08:39:17Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Рибка Н. М. Філософська екскурсія: потенціал та ризики / Н. М. Рибка // Наукове пізнання: методологія та технологія : наук. журнал. – 2016. – № 1. – С. 83-89. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7438 | - |
dc.description.abstract | У статті доводяться освітньо-виховні можливості навчальної екскурсії у процесівикладання філософії. Доводиться природність, традиційність та багатоаспектний позитивний потенціал філософської екскурсії, як форми викладання філософських знань. Демонструються механізми, завдяки яким у процесі філософської екскурсії, як подорожування, виникають передумови до формування філософського світогляду. Також, виявлені складності та ризики які можуть виникати в процесі організації та проведення філософської екскурсії. В статье обосновываются образовательно-воспитательные возможности учебной экскурсии в процессе преподавания философии. Доказывается естественность, традиционность и многоаспектный положительный потенциал философской экскурсии как формы преподавания философских знаний. Демонстрируются механизмы, благодаря которым в процессе философской экскурсии, как путешествия, возникают предпосылки к формированию философского мировоззрения. Также, обнаружены сложности и риски которые могут возникать в процессе организации и проведения философской экскурсии.The article substantiates the educational possibilities of the educational excursion in the process of teaching philosophy. The naturalness, traditionality and multidimensional positive potential of the philosophical excursion as forms of teaching philosophical knowledge are proved. The mechanisms are demonstrated, thanks to which in the process of philosophical excursion, as travel, prerequisites arise for the formation of a philosophical worldview. Also, the difficulties and risks that can arise in the process of organizing and conducting a philosophical excursion are revealed. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | філософська екскурсія | uk |
dc.subject | туризм | uk |
dc.subject | туристична діяльність | uk |
dc.subject | подорож | uk |
dc.subject | мандри | uk |
dc.subject | философская экскурсия | uk |
dc.subject | туризм | uk |
dc.subject | туристическая деятельность | uk |
dc.subject | путешествие | uk |
dc.subject | philosophical excursion | uk |
dc.subject | tourism | uk |
dc.subject | tourist activity | uk |
dc.subject | travel | uk |
dc.subject | travel | uk |
dc.title | Філософська екскурсія: потенціал та ризики | uk |
dc.title.alternative | Philosophical excursion: potential and risks | uk |
dc.title.alternative | Философская экскурсия: потенциал и риски | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2016 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rybka N. M. 2016 1.pdf | 696.17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.