Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7391
Title: | Основні підходи до розуміння особистості на перетині філософії та психології |
Other Titles: | Basic approaches to understanding the personality at the intersection of philosophy and psychology |
Authors: | Атаманюк, Зоя Миколаївна Atamanyuk, Zoya Mykolaivna |
Keywords: | особистість теорії особистості поведінка особистості personality theory of personality personality behavior |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Citation: | Атаманюк З. М. Основні підходи до розуміння особистості на перетині філософії та психології / З. М. Атаманюк // Наукове пізнання: методологія та технологія : наук. журнал. – 2016. – № 1. – С. 6-12. |
Abstract: | Необхідні міждисциплінарні розробки з проблем теорії особистості, бо людина є найскладнішим предметом науки і вимагає цілеспрямованого взаємодії різних дисциплін. Ми розглянули соціогенетичний, біогенетичний, психогенетичний підходи теорії розвитку особистості та їх основних представників. Кожна з цих теорій пояснює соціальну поведінку особистості, виходячи з замкнутих в собі властивостей навколишнього середовища, до якої людина повинна адаптуватися. Necessary interdisciplinary developments on the problems of the theory of personality, because the person is the most complex subject of science and requires the purposeful interaction of various disciplines. We examined the sociogenetic, biogenetic, psychogenetic approaches of the theory of personality development and their main representatives. Each of these theories explains the social behavior of the individual, proceeding from the closed properties of the environment in which one must adapt. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7391 |
Appears in Collections: | 2016 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Atamanyuk Zoya Mykolaivna 2016 1.pdf | 732.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.