Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7337
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемко, Яна Сергіївна-
dc.contributor.authorSemko, Yana Serhiivna-
dc.date.accessioned2020-04-13T15:31:57Z-
dc.date.available2020-04-13T15:31:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСемко Я. С.Соціальні механізми створення «зіркового» бренду / Я. С. Семко // Історіосфера. Матеріали П’ятнадцятої наукової конференції викладачів, здобувачів вищої освіти та молодих учених Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : Ун-т Ушинського, 3-4 квітня 2020. – С. 55-60.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7337-
dc.description.abstractАктуальність звернення до цієї теми зумовлена кількома причинами: необхідністю наукового опрацювання проблеми сприйняття людиною брендів як об’єктів соціального пізнання у контексті її споживчої поведінки. Бренди стали не лише своєрідними споживчими цінностями людства, але активними учасниками життя суспільства. Наявність брендів в Інтернеті має не лише вагоме інформаційно-комунікаційне значення, але й соціальне. . The urgency of addressing this topic is due to several reasons: we need to scientifically study the problem of human perception of brands as objects of social cognition in the context of its consumer behavior. Brands have become not only the peculiar consumer values ​​of humanity, but also active participants in society. The presence of brands on the Internet is not only important information and communication, but also social.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectзірковий брендuk
dc.subjectінформаційний простірuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectукраїнське суспільствоuk
dc.subjectstar branduk
dc.subjectinformation spaceuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectUkrainian societyuk
dc.titleСоціальні механізми створення «зіркового» брендуuk
dc.title.alternativeSocial mechanisms for creating a "star" branduk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Semko Yana Serhiivna 2020.pdf8.48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.