Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7314
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Розіна, Ірина Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Rozina, Irina Volodymyrivna | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-12T16:08:16Z | - |
dc.date.available | 2020-04-12T16:08:16Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Розіна І. В.Психологічні особливості створення програми на підвищення розвитку дивергентного мислення у підлітків в умовах рекреації / І. В. Розіна // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Теорія і практика сучасної психології: реалії й перспективи (Київ, 31 жовтня 2019р.). – Київ : Київський національний у-т ім. Т. Шевченка, 2019. – С. 52-54. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7314 | - |
dc.description.abstract | Метою статті було вивчення особливостей розвитку дивергентного мислення у підлітковому віці, а також розробка програми на підвищення розвитку мислення у дітей даного віку. Проблема творчості з кожним роком стає все більш актуальною і потребує більш глибокого дослідження, зокрема, розробка комплексної програми, що включає систему тренінгових вправ для підвищення розвитку дивергентного мислення у підлітковому віці в умовах рекреації. Розглядаються результати емпіричного дослідження, яке спрямовано на діагностику дивергентного мислення у підлітків. . The aim of the article was to study peculiarities of development of divergent thinking inthe teenage yearsand the elaboration of the program for the boost of divergent thinking in children of this age. The actuality of the research is connected with the necessityof further theoretical and practical development of creative potential. The problem of creativity each year becomes more and more actual and requires much thorough research, in particular, the development of the complex programthat includes the system of training exercises for divergent thinking development boost in the teenage years within the conditions of recreation. Theoretical analysis of the contemporary approaches in Psychology to the study of peculiarities of divergent thinking development in the adolescence is represented in the article. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Київський національний університет імені Тараса Шевченка | uk |
dc.relation.ispartofseries | К; | - |
dc.subject | мислення | uk |
dc.subject | дивергентне мислення | uk |
dc.subject | вербальна та невербальна креативність | uk |
dc.subject | тренінг | uk |
dc.subject | підлітковий вік | uk |
dc.subject | thinking | uk |
dc.subject | divergent thinking | uk |
dc.subject | verbal and nonverbal creativity | uk |
dc.subject | training | uk |
dc.subject | teenage | uk |
dc.title | Психологічні особливості створення програми на підвищення розвитку дивергентного мислення у підлітків в умовах рекреації | uk |
dc.title.alternative | Psychological peculiarities of the program creation for divergent thinking development boost in teenagers within the conditions of recreation | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології розвитку та соціальних комунікацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rozina Irina Volodymyrivna 2019.pdf | 301.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.