Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7113
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шаюк, О. Я. | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-26T10:40:13Z | - |
dc.date.available | 2020-03-26T10:40:13Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Шаюк О. Я. Особливості формування когнітивного компонента толерантності у майбутніх економістів / О. Я. Шаюк // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2013. – № 7. – С. 287-290. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7113 | - |
dc.description.abstract | . The article reveals efficiency of the formation influence of experimental conditions on component development of professional tolerance as an integral part of future economists’ personality trait. It is proved that the suggested system is efficient in the educational surrounding. It is also shown that these forming psychological effects contribute to positive changes and enrich understanding essence of tolerance by economist’s students and thus optimize the formation of their cognitive tolerance component. It is also determined that there is certain sensitivity in mastering reference tolerance features at youth age and at the early stages of youth maturing. Such kind of inner sensitivity to tolerant and forming influences if associated with achieving integrity of personal space of the mentioned personalities. It means that tolerance as an integral personal trait correlates with self-tolerance, self-faithfulness, sense of closeness and unity with relatives and friends. У статті досліджується розвиткова ефективність формувального впливу експериментальних умов на покомпонентне становлення професійної толерантності як інтегральної особистісної риси майбутніх економістів, а також підтверджена результативність останньої під час практичної реалізації. Доведено, що зазначені формувально-психологічні впливи сприяють позитивній зміні та якісному збагаченню змістового розуміння толерантності студентами-економістами, а відтак оптимізують формування її когнітивного компонента. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | особистість | uk |
dc.subject | толерантність | uk |
dc.subject | інтолерантність | uk |
dc.subject | терпимість | uk |
dc.subject | повнота розуміння | uk |
dc.subject | сутність | uk |
dc.subject | функції | uk |
dc.subject | структура | uk |
dc.subject | види | uk |
dc.subject | особистісний простір | uk |
dc.subject | когнітивний компонент | uk |
dc.title | Особливості формування когнітивного компонента толерантності у майбутніх економістів | uk |
dc.title.alternative | Formation peculiarities of future economists’ cognitive tolerance component | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2013 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shayuk.pdf | 434.86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.