Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7077
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКаменська, Наталія Леонідівна-
dc.contributor.authorKamenska, Nataliia-
dc.date.accessioned2020-03-25T10:43:45Z-
dc.date.available2020-03-25T10:43:45Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКаменська Н. Л. Роль соціального інтелекту в адаптації молодших школярів до освітнього середовища середньої школи / Н. Л. Каменська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2013. – № 7. – С. 150-154.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7077-
dc.description.abstractThe article deals with the role of social component of intelligence in the process of schoolchildren’s adaptation to new school environment in the transition from primary to secondary school. The higher is pupils' level of social intelligence, the more adaptable and motivated they are to the school; they feel more safely at school, when answering questions they show less dependence on the stringent requirements and standards. Children who haven’t got the necessary experience of communication with adults and contemporaries in a primary school have difficulties in adapting to the school community. У роботі розглядається роль соціальної складової інтелекту в адаптації школяра до нового навчального середовища при переході з початкової в середню ланку шкільного навчання. Показано, що, чим вище в учнів рівень розвитку соціального інтелекту, тим більш адаптованими і мотивованими вони є до школи, вони більш благополучно відчувають себе в школі, відповідаючи на питання, проявляють меншу залежність від жорстких вимог і норм. Діти, які не набули в початковій школі необхідного досвіду спілкування з дорослими і однолітками, відчувають труднощі адаптації в шкільному колективі.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсоціальний інтелектuk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectшкільна мотиваціяuk
dc.titleРоль соціального інтелекту в адаптації молодших школярів до освітнього середовища середньої школиuk
dc.title.alternativeThe role of social intelligence in the process of junior schoolchildren’s adaptation to secondary school environmentuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kamens’ka.pdf496.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.