Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7050
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Данілова, О. С. | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-24T09:21:22Z | - |
dc.date.available | 2020-03-24T09:21:22Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Данілова О. С. Соціальна перцепція ікони серед молоді (емпіричне дослідження через призму гендерного підходу) / О. С. Данілова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2013. – № 7. – С. 142-146 . | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7050 | - |
dc.description.abstract | The empirical research of social perception of an icon by youth is carried out. The psychological peculiarities of perception of a canonical icon from a gender perspective are defined. The approaches to investigation of social perception of sacral art i.e. an icon have been developing. Study materials and conclusions can be useful for solving a problem of implementation of spiritually-moral component into the school curriculum, in particular, studying of a subject called “Foundations of the Orthodox and iconography” as an elective course by children. Проведено эмпирическое исследование социальной перцепции иконы среди молодежи. Выявлены психологические особенности восприятия канонической иконы с учетом гендерного подхода. Разрабатываются подходы для изучения социальной перцепции сакрального искусства - Иконы. Материалы исследования и выводы могут послужить для решения проблемы введения духовно-морального компонента в школьную программу, а именно, – изучению нашими детьми в рамках факультатива предмета «Основы Православия и иконографии». Проведено емпіричне дослідження соціальної перцепції ікони серед молоді. Виявлено психологічні особливості сприйняття Православної ікони з урахуванням гендерного підходу. Розроблено механізм для вивчення соціальної перцепції сакрального мистецтва – ІКОНИ. Матеріали дослідження та висновки можуть бути корисними в розв’язанні проблеми введення духовно-морального компоненту до шкільної програми, а саме - вивчення дітьми в рамках факультативу такого предмету, як «Основи Православ’я та іконографія» | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | православна ікона | uk |
dc.subject | соціальна перцепція | uk |
dc.subject | контент-аналіз | uk |
dc.subject | факторний аналіз | uk |
dc.title | Соціальна перцепція ікони серед молоді (емпіричне дослідження через призму гендерного підходу) | uk |
dc.title.alternative | Социальная перцепция иконы среди молодёжи (эмпирическое исследование сквозь призму гендерного подхода) | uk |
dc.title.alternative | Social perception of an icon by youth (empirical research on the basis of gender approach) | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Danilova.pdf | 581.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.