Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/700
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колбіна, Людмила Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Kolbina, Liudmyla Anatoliivna | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-17T12:38:57Z | - |
dc.date.available | 2018-10-17T12:38:57Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Колбіна Л. М. Підготовка майбутніх фахівців соціономічної сфери до формування соціально-ціннісних орієнтації у молодших школярів / Л. М. Колбіна // Формування особистості фахівців соціономічної сфери : стратегія і тактика : монографія. Присвячується п’ятнадцятиріччю роботи кафедри соціальної педагогіки, психології та педагогічних інновацій / редкол. : В. В. Корнещук, З. Н. Курлянд, Г. Х. Яворська та [ін.]. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С.113-135 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/700 | - |
dc.description.abstract | У статті розповідається про підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери до формування соціально-ціннісних орієнтації у молодших школярів. Розкрито систему освіти на всіх ступенях її структури, яка повинна ставити за мету формування особистість. Вона спроможна оцінити власну підготовку фахівців, які будуть займатися вихованням і навчанням підростаючого покоління. Питання змісту підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери досліджувались у різних аспектах. професійної діяльності. Метою дослідження є визначення стану підготовленості та залучення студентів до діяльності з оцінювання та самооцінювання власної підготовки щодо формування соціально-ціннісних орієнтації у молодших школярів. Одним з важливих факторів, який розкриває багатогранність самосвідомості, є самооцінка. Самооцінка дозволяє з позицій власного розуміння смислу критично оцінити свої дії, вчинки, ставлення, емоційний стан та зовнішні умови і фактори. Вона може викликати сумніви і незадоволення собою, потребу переосмислення набутого досвіду, що і є передумовою виникнення нового, творчого ставлення до себе й дійсності. Оцінка є основою процесу формування системи цінностей особистості, а також складової соціально-ціннісних орієнтацій. Одним із шляхів формування соціально-ціннісних орієнтацій у дітей молодшого шкільного віку є моральне виховання, яке у дітей розпочинається задовго до школи. Соціально-ціннісні орієнтації формуються в особистості поступово у процесі її соціалізації, шляхом проникнення соціальної інформації в індивідуально-психологічний світ особистості. Вони формуються на основі її потреб та інтересів. Зроблено висновок, що саме на етапі молодшого шкільного віку починає формуватися ядро, база моральної поведінки, моральних почуттів і моральних переконань, що дозволяють дитині орієнтуватися й робити правильність свого переконання, заснованого, на цьому почутті. Отже, формування соціально-ціннісних орієнтацій у молодших школярів – це складова процесу соціалізації особистості молодших школярів, яка передбачає становлення особистісного ставлення до довкілля через певну систему цінностей. Формування соціально-ціннісних орієнтацій складають найважливішу основу стратегії освіти. Соціально-ціннісні орієнтації виявляють здібність особистості педагога до саморегуляції, самовизначення в педагогічному колективі, і виступають інструментом побудови плану його майбутньої діяльності. Виявленні рівні підготовленості учителів початкової школи до формування соціально-ціннісних орієнтацій у молодших школярів. У таблиці представлені дані якісної характеристики з кожного рівня. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | соціономічна сфера | uk |
dc.subject | соціальні процеси | uk |
dc.subject | дослідження | uk |
dc.subject | самооцінка | uk |
dc.subject | самоосвіта | uk |
dc.subject | критерії | uk |
dc.subject | учитель початкової школи | uk |
dc.subject | саморегуляція | uk |
dc.subject | педагогічний колектив | uk |
dc.subject | самовизначення | uk |
dc.subject | особистість вчителя | uk |
dc.subject | майбутній педагог | uk |
dc.subject | довкілля | uk |
dc.subject | цінності | uk |
dc.subject | моральне виховання | uk |
dc.subject | монографія | uk |
dc.title | Підготовка майбутніх фахівців соціономічної сфери до формування соціально-ціннісних орієнтації у молодших | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Колбіна Л.pdf | 609.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.