Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6982
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бугаєва, П. В. | - |
dc.contributor.author | Buhayeva, P. V. | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-13T08:08:21Z | - |
dc.date.available | 2020-03-13T08:08:21Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Бугаєва П. В. Визначення педагогічних умов використання середовища matlab simulink у професійній підготовці майбутніх інженерів-електриків / П. В. Бугаєва // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2013. – № 3. – С. 33-35. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6982 | - |
dc.description.abstract | Визначення та теоретичне обґрунтування педагогічних умов використання середовища Matlab Simulink в професійній підготовці майбутніх інженерів-електриків як визначення ефективних технологій, які забезпечать підвищення якості професійної підготовки. The article detemines and theoretically substantiates pedagogical conditions of using the Matlab Simulink environment in professional training of future engineer-electricians as an attempt to define effective technologies upgrading quality of professional training. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | інженер-електрик | uk |
dc.subject | середовище Matlab Simulink | uk |
dc.subject | professional training | uk |
dc.subject | engineer-electrician | uk |
dc.subject | Matlab Simulink environment | uk |
dc.title | Визначення педагогічних умов використання середовища Matlab Simulink у професійній підготовці майбутніх інженерів-електриків | uk |
dc.title.alternative | Determination of pedagogical conditions of using The Matlab Simulink environment in training of future engineers - electrician | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2013 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.