Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6975
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ван, Джун | - |
dc.contributor.author | Ван, Джун | - |
dc.contributor.author | Van, Dzhun | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-12T14:17:18Z | - |
dc.date.available | 2020-03-12T14:17:18Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Ван Джун. Динаміка вікових змін самоставлення в молодшому підлітковому віці / Ван Джун // Наука і освіта. - 2013. - №6. - С. 9-15. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6975 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено аналіз результатів емпіричного дослідження, спрямованого на розкриття вікових змін у самоставленні дітей у молодшому підлітковому віці. Мінілонгітюдне дослідження структурних компонентів са- моставлення молодших підлітків надало можливості встановити їх специфіку та динаміку. Результати показу- ють, що у період з 10 до 11 років розвиток усіх структурних компонентів самоставлення дітей відбувається пові- льно та спокійно. Коливання значень показників диференційованого самоставлення та рівня конкретних дій у моло- дших підлітків відображає процес поступового ускладнення та поглиблення самопізнання, розвитку рефлексивного мислення. У підлітків 12 років за рахунок початку кризових змін, гіпертрофічної значущі формуючих нових образів «Я» (фізичного Я, духовного Я, інтимного Я, публічного Я, реального Я, ідеального Я) спостерігаються коливання у стабільності до самоповаги, самоінтересу, очікуваного позитивного ставлення до себе від інших. Даний процес ли- шається незмінним у підлітків упродовж наступного 13-го року. В статье представлен анализ результатов эмпирического исследования, направленного на раскрытие возрас- тных изменений самоотношения детей подросткового возраста. Разным этапам онтогенеза свойственны отличия в самопознании, самореализации, творческой активности, социальной зрелости личности и самосознании в целом, что особенно важно в подростковом возрасте. В подростковом возрасте особое значение приобретает процесс самоотношения как первичное проявление самосознания, что является основой в формировании «Я-образа», «Я- концепции» человека. Минилонгитюдное исследование структурных компонентов самоотношения младших подро- стков дало возможность установить их специфику и динамику. Результаты показывают, что в период с 10-ти до 11-ти лет развитие всех структурных компонентов самоотношения происходит плавно и спокойно. Колебание значений показателей дифференцированного самоотношения и уровня конкретных действий у младших подростков отображает процесс постепенного осложнения и углубления самопознания, развития рефлексивного мышления. У подростков 12-ти лет за счет начинающих кризисных изменений, гипертрофической значимости формирующихся новых образов "Я" (физического Я, духовного Я, интимного Я, публичного Я, реального Я, идеального Я) наблюда- ются колебания в стабильности к самоуважению, самоинтересу, ожидания позитивного отношения к себе от дру- гих. Данный процесс остается неизменным у подростков на протяжении следующего 13-го года. The article presents some results of empirical research directed at researching age-related changes of teenagers’ self-attitude. Different stages of ontogeny are characterized by differences in self-knowledge, self-realization, creativity, and social maturity of personality and self-consciousness as a whole, which is especially important in adolescence. In adolescence of particular importance is self-attitude as a primary manifestation of self-consciousness, which is the basis in formation of personal "I-image" and "I-concept". Longitudinal study on structural components of junior teenagers’ self-attitude enabled finding out their specificity and dynamics. Obtained results show that during the period from 10 to 11 years, development of all structural components of self-attitude occurs smoothly and quietly. Fluctuation in values of indicators of differentiated self- attitude and the level of specific actions of junior adolescents demonstrates the process of gradual complication and deepen- ing of self-knowledge, development of reflective thinking. Adolescents aged 12, at the expense of emerging crisis changes, hypertrophic importance of emerging new images of «I» (physical, spiritual, intimate, public, real, perfect), demonstrate fluc- tuations in stability of self-esteem, self-interest, expectations of other people’s positive attitude towards themselves. This process remains unchanged in adolescence over the next 13th year. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | свідомість | uk |
dc.subject | самосвідомість | uk |
dc.subject | самоставлення | uk |
dc.subject | структурні компоненти самоставлення | uk |
dc.subject | Я-образ | uk |
dc.subject | Я-концепція | uk |
dc.subject | молодшій підлітковий вік | uk |
dc.subject | сознание | uk |
dc.subject | самосознание | uk |
dc.subject | самоотношение | uk |
dc.subject | структурные компоненты самоотношения | uk |
dc.subject | Я-образ | uk |
dc.subject | Я-концепция | uk |
dc.subject | младший подростковый возраст | uk |
dc.subject | consciousness | uk |
dc.subject | self-consciousness | uk |
dc.subject | self-attitude | uk |
dc.subject | structural components of self-attitude | uk |
dc.subject | I-image | uk |
dc.subject | I-concept | uk |
dc.subject | junior juvenile age | uk |
dc.title | Динаміка вікових змін самоставлення в молодшому підлітковому віці | uk |
dc.title.alternative | Динамика возрастных изменений самоотношения в младшем подростковом возрасте | uk |
dc.title.alternative | Dynamics of age-related changes of self-attitude in the junior juvenile age | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2013 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Wang Zheng 2013 6.pdf | 614.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.