Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6964
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДегірменджі, Еліна Володимирівна-
dc.contributor.authorДегирменджи, Элина Владимировна-
dc.contributor.authorDehirmendzhi, Elina Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2020-03-12T09:00:53Z-
dc.date.available2020-03-12T09:00:53Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДегірменджі Е. В. Емоційно-комунікативний метод інтенсивного навчання іноземної мови студентів: результати апробації / Е. В. Дегірменджі // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2013. – №4. – С. 14-18uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6964-
dc.description.abstractУ статі досліджено ефективність та особливості апробації емоційно-комунікативного методу інтенсивного навчання іноземної мови студентів. Виділено та описано чотири типи оволодіння іноземною мовою студентами: мотиваційний, емоційний, комунікативний та інтелектуальний. За допомогою методу множинного регресійного аналізу виявлено психологічні детермінанти успішності оволодіння іноземною мовою в процесі інтенсивного навчання. The effectiveness and peculiarities of testing the emotional-communicative method of intensity. In addition, students are taught a foreign language. Four types of foreign language mastery are identified and described: motivational, emotional, communicative and intellectual. The method of multiple regression analysis revealed the psychological determinants of the success of mastering a foreign language in the process of intensive learning. В статье исследована эффективность и особенности апробации эмоционально-коммуникативного метода интенсивного обучения иностранному языку студентов. Выделены и описаны четыре типа овладения иностранным языком студентами: мотивационный, эмоциональный, коммуникативный и интеллектуальный. С помощью метода множественного регрессионного анализа выявлены психологические детерминанты успешности овладения иностранным языком в процессе интенсивного обучения.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectемоційно-комунікативний метод інтенсивного навчання іноземної мови студентівuk
dc.subjectпсихологічні детермінантиuk
dc.subjectуспішність оволодіння іноземною мовоюuk
dc.subjectмножинний регресійний аналізuk
dc.subjectпрогностичний компонентuk
dc.subjectдіагностичний компонентuk
dc.subjectкомунікативні вмінняuk
dc.subjectemotional and communicative method of intensive foreign language learning of studentsuk
dc.subjectpsychological determinantsuk
dc.subjectsuccess in mastering a foreign languageuk
dc.subjectmultiple regression analysisuk
dc.subjectprognostic componentuk
dc.subjectdiagnostic componentuk
dc.subjectcommunication skillsuk
dc.subjectэмоционально-коммуникативный метод интенсивного обучения иностранному языку студентовuk
dc.subjectпсихологические детерминантыuk
dc.subjectуспешность овладения иностранным языкомuk
dc.subjectмножественный регрессионный анализuk
dc.subjectпрогностический компонентuk
dc.subjectдиагностический компонентuk
dc.subjectкоммуникативные уменияuk
dc.titleЕмоційно-комунікативний метод інтенсивного навчання іноземної мови студентів: результати апробаціїuk
dc.title.alternativeЭмоционально-коммуникативный метод интенсивного обучения иностранному языку студентов: результаты апробацииuk
dc.title.alternativeEmotional-communicative method of intensive learning of foreign language of students: results of approbationuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dehirmendzhi Elina Volodymyrivna.pdf380.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.