Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6964
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дегірменджі, Еліна Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Дегирменджи, Элина Владимировна | - |
dc.contributor.author | Dehirmendzhi, Elina Volodymyrivna | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-12T09:00:53Z | - |
dc.date.available | 2020-03-12T09:00:53Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Дегірменджі Е. В. Емоційно-комунікативний метод інтенсивного навчання іноземної мови студентів: результати апробації / Е. В. Дегірменджі // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2013. – №4. – С. 14-18 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6964 | - |
dc.description.abstract | У статі досліджено ефективність та особливості апробації емоційно-комунікативного методу інтенсивного навчання іноземної мови студентів. Виділено та описано чотири типи оволодіння іноземною мовою студентами: мотиваційний, емоційний, комунікативний та інтелектуальний. За допомогою методу множинного регресійного аналізу виявлено психологічні детермінанти успішності оволодіння іноземною мовою в процесі інтенсивного навчання. The effectiveness and peculiarities of testing the emotional-communicative method of intensity. In addition, students are taught a foreign language. Four types of foreign language mastery are identified and described: motivational, emotional, communicative and intellectual. The method of multiple regression analysis revealed the psychological determinants of the success of mastering a foreign language in the process of intensive learning. В статье исследована эффективность и особенности апробации эмоционально-коммуникативного метода интенсивного обучения иностранному языку студентов. Выделены и описаны четыре типа овладения иностранным языком студентами: мотивационный, эмоциональный, коммуникативный и интеллектуальный. С помощью метода множественного регрессионного анализа выявлены психологические детерминанты успешности овладения иностранным языком в процессе интенсивного обучения. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | емоційно-комунікативний метод інтенсивного навчання іноземної мови студентів | uk |
dc.subject | психологічні детермінанти | uk |
dc.subject | успішність оволодіння іноземною мовою | uk |
dc.subject | множинний регресійний аналіз | uk |
dc.subject | прогностичний компонент | uk |
dc.subject | діагностичний компонент | uk |
dc.subject | комунікативні вміння | uk |
dc.subject | emotional and communicative method of intensive foreign language learning of students | uk |
dc.subject | psychological determinants | uk |
dc.subject | success in mastering a foreign language | uk |
dc.subject | multiple regression analysis | uk |
dc.subject | prognostic component | uk |
dc.subject | diagnostic component | uk |
dc.subject | communication skills | uk |
dc.subject | эмоционально-коммуникативный метод интенсивного обучения иностранному языку студентов | uk |
dc.subject | психологические детерминанты | uk |
dc.subject | успешность овладения иностранным языком | uk |
dc.subject | множественный регрессионный анализ | uk |
dc.subject | прогностический компонент | uk |
dc.subject | диагностический компонент | uk |
dc.subject | коммуникативные умения | uk |
dc.title | Емоційно-комунікативний метод інтенсивного навчання іноземної мови студентів: результати апробації | uk |
dc.title.alternative | Эмоционально-коммуникативный метод интенсивного обучения иностранному языку студентов: результаты апробации | uk |
dc.title.alternative | Emotional-communicative method of intensive learning of foreign language of students: results of approbation | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dehirmendzhi Elina Volodymyrivna.pdf | 380.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.