Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/696
Title: | Методика реалізації педагогічних умов підготовки фахівця соціономічної сфери як суб’єкта професійної діяльності |
Authors: | Віцукаєва, Катерина Михайлівна Vitsukaіeva, Kateryna Mykhailivna |
Keywords: | самоосвіта самореалізація соціономічна сфера професійна діяльність майбутній педагог соціальний педагог педагогічні умови групи принципів суб’єктна діяльність проблематизація гетерогенність освітня система лабілізація монографія |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Віцукаєва К. М. Методика реалізації педагогічних умов підготовки фахівця соціономічної сфери як суб’єкта професійної діяльності / К. М. Віцукаєва // Формування особистості фахівців соціономічної сфери : стратегія і тактика : монографія. Присвячується п’ятнадцятиріччю роботи кафедри соціальної педагогіки, психології та педагогічних інновацій / редкол. : В. В. Корнещук, З. Н. Курлянд, Г. Х. Яворська та [ін.]. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С. 42-97 |
Abstract: | Висвітлено актуальне питання, що стосується підготовки фахівців соціономічної сфери як суб’єкта професійної діяльності. Розкрити педагогічні умови підготовки. Вихідними принципами модернізації підготовки майбутнього соціального педагога як суб’єкта професійної діяльності у ВНЗ були визначені дві групи принципів : організаційні та методичні. Розкрити ідеї філософської і педагогічної антропології, гуманістичної філософії та психології. Інформація про принцип діалогічності й проблемності, який необхідний під час реалізації функцій дидактичного комунікативного впливу педагога. Дано висновок на освітню систему в цілому, орієнтовану на розвиток особистості, що самоактуалізується, особистості вільної й активної, відкритої до світу, яка приймає цей світ у всій його складності й різноманітності. Досліджено, що в модулюванні процесу підготовки студентів до суб’єктної діяльності можуть бути виділені блоки – етапи, кожний із яких ми співвідносимо зі структурою суб’єктної діяльності й вивченням тієї або тієї соціально-педагогічної дисципліни, проходженням соціально-педагогічної практики, а головне розробленим нами експериментальним спецкурсом «Основи суб’єктної діяльності майбутнього соціального педагога», враховуючи їх можливості в підготовці майбутніх фахівців як суб’єктів професійної діяльності. Розроблена структурно-функціональна модель підготовки майбутнього соціального педагога як суб’єкта професійної діяльності. Проведене дослідження не вичерпує всіх аспектів проблеми професійної підготовки майбутнього педагога, як суб’єкта професійної діяльності. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/696 |
Appears in Collections: | Кафедра педагогічних технологій початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Віцукаєва К .pdf | 1.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.