Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6943
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКисельова, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorКиселева, Ольга Игоревна-
dc.contributor.authorKyselyova, Olga Igorivna-
dc.date.accessioned2020-03-11T13:03:06Z-
dc.date.available2020-03-11T13:03:06Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКисельова О. І. Проблема вимірювання знань в системі педагогічної методології / О. І. Кисельова // Наука і освіта. - 2013. - №5. - С. 32-37.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6943-
dc.description.abstractУ статті розкрито ключові поняття дослідження: «вимірювання», «педагогічне вимірювання», «методологія»; теоретично обґрунтовано системні аспекти проблеми вимірювання знань в методології і педагогіці вищої школи; проаналізовано методологічне обґрунтування педагогічних вимірювань; розкрито історичний аспект розвитку «педагогічних вимірювань».uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпедагогічні вимірюванняuk
dc.subjectвимірюванняuk
dc.subjectметодологіяuk
dc.subjectякість освітиuk
dc.subjectтестuk
dc.subjectпедагогікаuk
dc.titleПроблема вимірювання знань в системі педагогічної методологіїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kyselyova 2013 5.pdf387.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.