Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6885
Назва: | Особливості прояву комунікативної толерантності у підлітків з повних та неповних родин в умовах рекреації |
Інші назви: | Peculiarities of manifestation of communicative tolerance of adolescents from two- and single-parent families under conditions of recreation |
Автори: | Розіна, Ірина Володимирівна Rozina, Irina Volodymyrivna Яковлева, К. А. |
Ключові слова: | adaptation intolerance communicativeness teenagers’ age recreation tolerance адаптація інтолерантність комунікативність підлітковий вік рекреація толерантність |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Розіна І. В. Особливості прояву комунікативної толерантності у підлітків з повних та неповних родин в умовах рекреації / І. В. Розіна, К. А. Яковлева // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 12. – С. 189-195. |
Короткий огляд (реферат): | The article deals with communicative tolerance of adolescent’s from two- and single-parent families under the conditions of recreation. Communicative tolerance is considered as a characteristic feature of personality’s attitude towards people; it shows the degree of tolerance to his/her partners’ views, mental states, qualities and actions which are unpleasant or unacceptable for him/her. It reflects the factors of education, communicative experience of a personality and its various manifestations, such as culture, values, needs, interests, attitudes, character, temperament, habits, thinking peculiarities. У статті розкривається проблема комунікативної толерантності у підлітків з повних та неповних родин в умовах рекреації. Розглядається здатність підлітків приймати чи не приймати індивідуальність інших людей, тенденцію оцінювати людей, виходячи з власного «Я», в якій мірі вони вміють приховувати або згладжувати неприємні враження при зіткненні з некомунікабельними якостями людей, в якій мірі вони терпимі до дискомфортних станів оточуючих, як проявляється толерантність та інтолерантність до людини, які їхні адаптаційні здатності у взаємодії з людьми. У статті описаний психологічний тренінг, що направлений на підвищення та формування комунікативної толерантності у підлітків з повних та неповних родин в умовах рекреації, який складається з 7 занять, тривалість кожного заняття 60-80 хвилин. Доведено, що розроблений тренінг є ефективним для формування комунікативної толерантності у підлітків в умовах рекреації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6885 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rozina, Yakovleva.pdf | 302 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.