Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6847
Назва: | Формування візуальної культури майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі професійної підготовки |
Інші назви: | The formation of the culture of future fine arts teachers in the process of their professional training |
Автори: | Рубель, Ірина Сергіївна Rybel, Iryna Sergiivna |
Ключові слова: | майбутні вчителі образотворчого мистецтва візуальна культура візуальне мислення емоційно-почуттєва сфера педагогічні умови модель формування візуальної культури майбутніх учителів образотворчого мистецтва future fine arts teachers visual culture visual thinking emotional and sensual sphere pedagogical conditions model of formation ovisual culture of future fine arts teachers модель формирования визуальной культуры будущих учителей изобразительного искусства |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Рубель, І. С. Формування візуальної культури майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі професійної підготовки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ірина Сергіївна Рубель; наук. кер. Т. Ю. Осипова; Державний заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2020. – 295 с. : табл |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації подано теоретичне узагальнення і нове вирішення наукової проблеми формування візуальної культури майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі професійної підготовки, що дозволило визначити й обґрунтувати педагогічні умови цього процесу, розробити й апробувати модель та експериментальну методику формування візуальної культури майбутні учителів образотворчого мистецтва у процесі професійної підготовки. The thesis presents a theoretical generalization and a new solution to the scientific problem of forming the visual culture of future fine arts teachers in the process of their professional training, which allowed to define and justify the pedagogical conditions of this process and to develop and test a model and experimental methodology in the system of students’ professional training. The purpose of the research: to theoretically justify and experimentally test the pedagogical conditions required for the formation of visual culture of future fine arts teachers in the process of their professional training in higher educational institutions. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6847 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rybel Iryna Sergiivna.pdf | 7.39 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.