Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6834
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Томчук, С. М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-04T11:04:28Z | - |
dc.date.available | 2020-03-04T11:04:28Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Томчук С. М. Особливості профілактики та корекції посттравматичних стресових станів в учнів загальноосвітніх навчальних закладів / С. М. Томчук // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 11. – С. 161-165. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6834 | - |
dc.description.abstract | The article is devoted to the preventive measures and corrections of the post-traumatic stress state of children. The purpose of the article is to reveal theoretical and practical approaches to the definition of symptoms of post-traumatic stress states in children, expanding knowledge about efficient ways of giving them psychosocial, medical and pedagogical help. The author analyses the last year’s investigations about the learning of psychological consequences of stress in different life situations. Стаття присвячена проблемам профілактики і корекції посттравматичних стресових станів у дітей і учнів. У роботі аналізуються дослідження останніх років, що присвячені вивченню психологічних наслідків впливу стресу в різних умовах життєдіяльності. На основі аналізу досліджень інших учених автором узагальнюються основні симптоми посттравматичних стресових станів: тривожні сни, дисоціативні повторювані спогади, сильні емоційні, фізіологічні реакції на спогади, озлобленість, що самознищує поведінку, проблеми з увагою тощо. Описується хронічний вплив подій, що травмують психіку дитини, особливо в ранньому дитинстві. На підставі особистого досвіду роботи пропонуються заходи з профілактики дітей, які одержали психотравми в зоні антитерористичної операції на сході України. Прописані практичні рекомендації для педагогів і психологічних служб закладів освіти відносно реабілітації постстресових станів дітей-біженців. У психокоректувальній роботі з такими дітьми, на основі результатів дослідження автора, виділені декілька етапів: 1) зниження поточних погроз і їх стабілізація; 2) повторне переживання травматичних спогадів, відновлення активності; 3) корекція негативних інтерпретацій та копінг-стилів; 4) повернення до життя. Пропонуються основні висновки і перспективи подальшого дослідження проблеми. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | post-traumatic stress disorder | uk |
dc.subject | trauma | uk |
dc.subject | prevention | uk |
dc.subject | correction | uk |
dc.subject | посттравматичний стресовий розлад | uk |
dc.subject | психічна травма | uk |
dc.subject | профілактика | uk |
dc.subject | корекція | uk |
dc.title | Особливості профілактики та корекції посттравматичних стресових станів в учнів загальноосвітніх навчальних закладів | uk |
dc.title.alternative | Prevention and correction of post-traumatic stress disorders in pupils of secondary schools | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tomchuk.pdf | 271.71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.