Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6828
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельничук, М. М.-
dc.date.accessioned2020-03-04T10:23:28Z-
dc.date.available2020-03-04T10:23:28Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМельничук М. М. Емпіричне дослідження cистеми взаємозв’язків толерантності студентів з особистісними характеристиками / М. М. Мельничук // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 11. – С. 128-132.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6828-
dc.description.abstractThe article is devoted to theoretical and empirical study of tolerance, systemic analysis of the tolerance structure and levels of determination: psychophysiological, individually psychological and psychosocial. The study examines psychophysiological, personal, existential and humanistic, psychosocial and situational approaches to the study of tolerance in the domestic and foreign Psychology. The necessity of a systematic study of tolerance can go to the understanding of this phenomenon as an integrated system and personality characteristics with three levels of determination: psychophysiological, individually psychological and psychosocial. The theoretical analysis shows that tolerance is a system of integrity competence of tolerant behavior, cognitive complexity in the perception of contradictory world, readiness for empathy, personal values and attitudes to coexist in peace. The study of this phenomenon should systematically take into account physiological, cognitive, emotional, behavioral and value-semantic aspects. It is found out that the latter level (value orientations, personal maturity, social adaptation) is the most important one, the individual psychological one (divergent thinking, empathy) is of the less importance and the psychophysiological level plays the smallest role in the determination of tolerance. У статті наведені узагальнені дослідження толерантності, які торкаються підходів до її змісту. Показано, що толерантність – це складний багатоаспектний і багатокомпонентний феномен, що має кілька ліній прояву й розвитку. Емпірично виявлені зв’язки різного рівня значимості толерантності зі ступенем розвитку і сформованості егоцентричних та просоцiальних типiв цiнностей, що переважно охоплює та обумовлює взаємозв’язки толерантності з іншими особистiсними характеристиками, з показниками розвиненості дивергентного мислення, з нервово-психічною стiйкiстю.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjecttoleranceuk
dc.subjectpatienceuk
dc.subjectfranknessuk
dc.subjectindulgenceuk
dc.subjectconflict-freeuk
dc.subjectempathyuk
dc.subjectsystem approachuk
dc.subjectтолерантністьuk
dc.subjectтерпимістьuk
dc.subjectвідвертістьuk
dc.subjectпоблажливістьuk
dc.subjectбезконфліктністьuk
dc.subjectемпатіяuk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.titleЕмпіричне дослідження cистеми взаємозв’язків толерантності студентів з особистісними характеристикамиuk
dc.title.alternativeЕmpirical study of the interconnection system of students’ tolerance and personal characteristicsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Melnichuk.pdf271.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.